Knystoperation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.610 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

ivfmarie

ja, det er stavet rigtigt - knyst, IKKE bryst! ;)

Jeg skal opereres for knyster/skæv storetå. Jeg skal på privathospital/klinik.
Er der mon nogen er jer der har erfaringer med den slag - goe/dårlige? Jeg kan vælge frit, og vil da gerne have lidt at vælge ud fra.

Marie - hende med hammer-tåen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

Tynen

Min lillebror blev opereret i skulderen Eire i Skejby og der er KUN positive ting at sige.

Han var ikke blevet taget seriøst på det offentlige så han kom igennem via forsikringen.

Og sørme om det der ikke bare var en "fiberspringning" var en overrivning af ledlæben der holder skulderen på plads?!

Han kom til dagen efter undersøgelsen, blev opereret og har nu en næsten perfekt skulder - Den bliver nok aldrig helt god, da han gik med en dårlig skulder i næsten 2 år som ingen "troede" på.

Trine

Anmeld

21. februar 2008

MorCamilla

Hejsa...

Min mor og lillesøster har begge fået opereret knyster på begge fødder.. det var på et offenligt hospital.. Og de er meget glade for det nu.. :D
Operationerne var hårde eller det vil sige at tiden bag efter var hård.. Med gips omkring foden (dog kun en fod af gangen) Deres operationer var i fuld narkose, de kunne selv vælge mellem det og lokal bedøvelse..
Men ja som sagt er de meget glad for det nu.. :D (og kan gå i sandaler uden det ser mærkeligt ud.. ;))

Knus fra Camilla.

Anmeld

24. januar 2011

lisemette

Hej, jeg har været inde og få fjernet  min knyst på min storetå i venstre side  og jeg må sige det er noget af det bedste jeg har gjort. Blev opereret på privat hospitalet hamlet på frederiksberg, og de vældige søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.