Symbol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. september 2008

*sara*

Jeg vil bare høre nogle meninger..

Jeg er mor til to, og er sammen med min mand..
Og jeg ville gerne ha lavet en tattovering der symboliserede os alle 4, så jeg fik lavet en firkløver på håndledet..

Men min mand har to børn fra tidligere, synes i det er for dårligt at jeg ikke har fået "tattoveret dem"??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Fam. Madsen

*sara* skriver:

Og jeg ville gerne ha lavet en tattovering der symboliserede os alle 4, så jeg fik lavet en firkløver på håndledet..

Men min mand har to børn fra tidligere, synes i det er for dårligt at jeg ikke har fået "tattoveret dem"??

min mening er at jeg synes ikke det er for dårligt, for det er jo ikke dine børn og selvfølgelig holder man af dem selvom at de ikke er med i den, altså et eller andet sted så hvis du valgte og få skreven dine børns navne skulle du også have skreven hans børns navn og det får man jo ikke (for det meste) så nej det synes jeg ikke...:)

hilsen ungmor2008/sandra

Anmeld

28. september 2008

A.

*sara* skriver:

min mening er at det skulle være en som symbolisere jer 4 det er ikke for dårlig synes jeg..

Anmeld

28. september 2008

*sara*

Det er også sådan jeg har det.. For de er jo ikke mine, og de har deres egen mor..

Men da jeg fortalte min svigermor at det var et symbol for vores lille familie, sagde hun med det samme, "hvad så med mads og emil"??
Og så fik jeg det bare sådan.. HVAD, altså det er sgu da ikke mine børn..

Men ville lige høre om det var mig der er galt på den..(?)

Anmeld

28. september 2008

twinboys

Nej bestemt ikke... Det skulle jo symbolisere jer fire, så nej de skal da ikke være med... Det er din krop og dig der har født jeres 2 børn... Var det din mand der valgte at få det lavet ja så skulle han nok tage alle hans børn med...

Majbritt(H)

Anmeld

28. september 2008

Pia.

NEJ DA ..... det var jo jer 4 det skulle symbolisere ikke hans børn fra tidligere... selvom de er dine dejlige bonus børn bliver det jo aldrig rigtig dine børn...

så nej syntes bestemt du har gjort det rigtige, nemlig det der var det rigtige for dig...

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.