Skoldkopper????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.045 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

TbCp

Min datter har fået knopper rundt omkring på kroppen. En del på maven, en på halsen og flere ved numsen. Nogle af dem ser væskefyldte ud...

Har forsøgt at tage billeder af dem, men det er lidt svært... Især fordi dem der ser værst ud sidder ved numsen/skridtet og det vil jeg ikke lige ligge herind...

Er det mon skoldkopper???

Juli 2009 lavede jeg denne tråd https://www.baby.dk/debat/23518pi1/syge-boern/er-det-her-skoldkopper.aspx med hvad der muligvis var skoldkopper.... hun havde dem en uges tid og der kom kun ca. 10...

Men var det så ikke skoldkopper dengang og er det det så nu eller?

Hun har ikke feber!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Jyden

Det ligner meget skoldkopper.

Vores den ene dreng har også haft det to gange. Første gang var han kun 9 mdr og havde kun 10 -15 stk. Da han var 2 år fik han det igen  - denne gang med flere 100 skoldkopper. Jeg fik at vide af lægen, at det godt kan komme to gange, hvis der har været for få den første gang for så har immunforsvaret ikke haft mulighed for at danne nok antistoffer.

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Jyden skriver:

Det ligner meget skoldkopper.

Vores den ene dreng har også haft det to gange. Første gang var han kun 9 mdr og havde kun 10 -15 stk. Da han var 2 år fik han det igen  - denne gang med flere 100 skoldkopper. Jeg fik at vide af lægen, at det godt kan komme to gange, hvis der har været for få den første gang for så har immunforsvaret ikke haft mulighed for at danne nok antistoffer.

Århh piiiis!...

Nå.. der er jo ikke så meget at gøre ved det hvis det er det...

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

det ligner skoldkopper.... der er også noget med at det kan komme igen hvis første udbrud var meget mildt...

i tager det hele i een køre... er børnesåret blevet bedre?

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det ligner skoldkopper.... der er også noget med at det kan komme igen hvis første udbrud var meget mildt...

i tager det hele i een køre... er børnesåret blevet bedre?

Ja det er da bare fantastisk! Børnesåret er væk så hun har da lige nået at være 2 dage i børnehave

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ja det er da bare fantastisk! Børnesåret er væk så hun har da lige nået at være 2 dage i børnehave

OMG.... i er hårdt ramt for tiden!!

men det ligner virkelig skoldkopper....

jeg er dog glad for at høre at i ikke skal slås mere med børnesåret!

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

TbCp skriver:

Min datter har fået knopper rundt omkring på kroppen. En del på maven, en på halsen og flere ved numsen. Nogle af dem ser væskefyldte ud...

Har forsøgt at tage billeder af dem, men det er lidt svært... Især fordi dem der ser værst ud sidder ved numsen/skridtet og det vil jeg ikke lige ligge herind...

Er det mon skoldkopper???

Juli 2009 lavede jeg denne tråd https://www.baby.dk/debat/23518pi1/syge-boern/er-det-her-skoldkopper.aspx med hvad der muligvis var skoldkopper.... hun havde dem en uges tid og der kom kun ca. 10...

Men var det så ikke skoldkopper dengang og er det det så nu eller?

Hun har ikke feber!

Jow..den ser god nok ud...det ligner skoldkopper
Man behøver ikke altid at blive overbroderet med dem, men man kan så risikere at få det igen engang senere i livet.
Har selv haft det 2 gange.
Første gang fik jeg en på ryggen, og så fik jeg dem som 21 årig, hvor de til gengæld gik helt amok.
Men tror ikke der kan være meget tvivl der hos din trold

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

OMG.... i er hårdt ramt for tiden!!

men det ligner virkelig skoldkopper....

jeg er dog glad for at høre at i ikke skal slås mere med børnesåret!

SUUUUKKKK!

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

SussieThyssen skriver:

Jow..den ser god nok ud...det ligner skoldkopper
Man behøver ikke altid at blive overbroderet med dem, men man kan så risikere at få det igen engang senere i livet.
Har selv haft det 2 gange.
Første gang fik jeg en på ryggen, og så fik jeg dem som 21 årig, hvor de til gengæld gik helt amok.
Men tror ikke der kan være meget tvivl der hos din trold

Kærligst
Sussie

øvøvøv vi har kæmpet med div. sygdom siden slutningen af november... nu gider jeg bare ikke mere!!!

Anmeld

15. februar 2011

TbCp

Den på halsen ser sådan ud.... det ligner der er væske eller lign. i...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.