Nogen ide ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Mauser.

Hej Pigerne .. 

Er der nogen af jer kloge tøser der ved hvor man kan få trygheds scanning fra uge 6 her i København ?? 

Kram Maria 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Mauser.

Mulleunge skriver:

Hej Pigerne .. 

Er der nogen af jer kloge tøser der ved hvor man kan få trygheds scanning fra uge 6 her i København ?? 

Kram Maria 

og gerne med god pris 

Anmeld

15. februar 2011

Frk.S

Jeg har bare lige googlet lidt, så har ikke selv været her, men hvad med denne:

http://skanningsklinik.dk/

Anmeld

15. februar 2011

twinny

vent til 8 uge. så kan du på lille kbher.....

Anmeld

15. februar 2011

Blyb

Mulleunge skriver:

Hej Pigerne .. 

Kram Maria 

Ja jeg ville også sige "lille københavner" de er super søde og det koster kun 200,-

Men jeg er i tvivl om de scanner så tidligt, ellers prøv at ringe til dem. Ellers er det bare "drop in". Super fedt!

Anmeld

15. februar 2011

twinny

Blyb skriver:

Ja jeg ville også sige "lille københavner" de er super søde og det koster kun 200,-

Men jeg er i tvivl om de scanner så tidligt, ellers prøv at ringe til dem. Ellers er det bare "drop in". Super fedt!

de scanner uden på og ikk vaginalt, så de skriver det første er omkring uge 8. fik jeg afvide igår...

Anmeld

15. februar 2011

Blyb

Baby-støv skriver:

de scanner uden på og ikk vaginalt, så de skriver det første er omkring uge 8. fik jeg afvide igår...

Det er rigtigt. God pointe, tak

Anmeld

15. februar 2011

Mauser.

Hej pigerne .. Fino, venter til uge 8 

Tak 

Anmeld

15. februar 2011

tinasmor

Ja ville også vente. uge 6 er ofte for tidligt (man er i hvertfald ikke sikker) på at se hjertebanken, og så vil du bare blive endnu mere nervøs.

Anmeld

15. februar 2011

Mauser.

tinasmor skriver:

Ja ville også vente. uge 6 er ofte for tidligt (man er i hvertfald ikke sikker) på at se hjertebanken, og så vil du bare blive endnu mere nervøs.

Jaa det er jo det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.