Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Jeg vil egentlig gerne have 1500 kr tænker jeg! Du kan få spisebordet med for 1000 kr
Jeg vil egentlig gerne have 1500 kr tænker jeg! Du kan få spisebordet med for 1000 kr
Ihh ja .. Hmm .. Blir nok nød til at hoppe fra for troede ikke det ville koste så meget Desværre ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Ihh ja .. Hmm .. Blir nok nød til at hoppe fra for troede ikke det ville koste så meget Desværre ..
Lunae skriver: hvad havde du forestillet dig at skulle betale - jeg er til at handle med
hvad havde du forestillet dig at skulle betale - jeg er til at handle med
Det ved jeg ikke , men under 1000 .. Skal nemlig også finde en måde og hente det på , og det koster jo også ..
morethanperfect skriver: Det ved jeg ikke , men under 1000 .. Skal nemlig også finde en måde og hente det på , og det koster jo også ..
Lunae skriver: puha, det er nok lige omkring smertegrænsen!
puha, det er nok lige omkring smertegrænsen!
Det forstår jeg godt .. Det er så fint Men der er sååå langt Det er ærgeligt
morethanperfect skriver: Det forstår jeg godt .. Det er så fint Men der er sååå langt Det er ærgeligt
har du nogle mål af længde og brede på spisebordet og højden på sofabordet?
betiinsen skriver: har du nogle mål af længde og brede på spisebordet og højden på sofabordet?
okay måler lige om lidt, hvad var priserne for det?
betiinsen skriver: okay måler lige om lidt, hvad var priserne for det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128