Opvaskemaskine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Sabrina2014

Hej tøser.

Jeg ville høre om I har en opvaskemaskine, og hvis ikke, hvor mange gange om dagen vasker i ca. op?? Den nye lejlighed som jeg forhåbentlig har, har ikke plads til en opvaskemaskine, og det synes jeg er træls :/ Så ville lige høre fra jer der ikke har, hvordan i får overskud med i hverdagen til at vaske op, for jeg synes det er det mest røvsyge nogensinde at vaske op!

Knus

Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

BellaCiinea

Vi har fået opvaskemaskine i vores nye lejlighed. 

Før vi flyttede, boede vi i en ungdomsbolig, og ja, der var jo så ikke en opper

Så vi hjalp hinanden med at vaske op, selvom vi bare lige havde brugt 2 tallerkner og lidt bestik, så vaskede vi det op, da det jo ikk tager ret lang tid for så lidt.

Hellere tage det lidt oftere hvor det ikke tager ret lang tid, end at lade det hele hobe sig op, er mine erfaringer 

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

Sabrina L skriver:

Hej tøser.

Jeg ville høre om I har en opvaskemaskine, og hvis ikke, hvor mange gange om dagen vasker i ca. op?? Den nye lejlighed som jeg forhåbentlig har, har ikke plads til en opvaskemaskine, og det synes jeg er træls :/ Så ville lige høre fra jer der ikke har, hvordan i får overskud med i hverdagen til at vaske op, for jeg synes det er det mest røvsyge nogensinde at vaske op!

Knus

Sabrina

Så er vi to...velkommen i klubben.
Det er noget nær det værste jeg ved (så hellere tømme kattegrusbakker)
Jeg fik lige før jul en opvaskemaskine, fordi min mand synes at nu havde jeg vasket op i hånden, siden vi flyttede fra Slagelse for 2 1/2 år siden, og da vi skulle have hele huset fyldt med gæster, så bestemt HAN altså, at NU skulle det være.
Og tænk..jeg sagde ham slet ikke imod

Men...ja...jeg prøvede da at få vasket op en gang om dagen, som regel mens jeg lavede aftensmad, men det var ikke altid det lige gik.
Selvfølgelig fik både mand og søn "lov" til at tage den ind imellem, men jeg hører nu engang til mor-typen, der holder af at være i køkkenet for mig selv og gøre tingene selv.
Så en gang om dagen må vel være nok.
Opvaskemaskinen bliver startet hver anden dag, eller når den er fuld.
Vi er kun 3 i huset, så under normale omstændigheder er vi 2 dage om at få den fyldt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

*A*

Vi har heldigvis en opvaskemaskine.... Jeg synes at det at vaske op er den største form for tidsspilde - god damn it jeg hader det!

Kan i ikke få en lille bordmodel i den nye lejl.?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2011

Sabrina2014

*A* skriver:

Vi har heldigvis en opvaskemaskine.... Jeg synes at det at vaske op er den største form for tidsspilde - god damn it jeg hader det!

Kan i ikke få en lille bordmodel i den nye lejl.?

Vi kan desværre ikke få nogen form for opvaskemaskine sat til. Heller ikke en bordopvasker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.