Tudeprinsessen: Hvem sagde følsom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Manakauapo

Hold da op! Syntes virkelig jeg er følsom her for tiden..  Kan da virkelig bare flække af gråd over ingenting.

I lørdags sad jeg og græd, som pisket, fordi kærestens kat blev aflivet. Hmm.. Jeg har aldrig nogensinde set den kat, fordi jeg er bange for katte!

Samme dag så jeg nyheden om kæntringsulykken i Præstø Fjord. Gæt lige hvem der sad og hylede der?!

Søndag stod jeg tudede over at jeg havde glemt en del til tyllekoblingen derhjemme, mens vi var i sommerhuset. Var helt ude af den, for nu kunne jeg jo bare ikke lave den icingbort.

Idag da jeg var på vej hjem fra mit praktiksted (har lige et par timers pause, inden jeg skal derned igen) mødte jeg nogle fra min klasse, der råbte "Pjækkerøv" efter mig.. Af en eller anden grund gik det bare så langt ind, at jeg nu lige har brugt meget lang tid af mit liv på at tude helt vildt..

Nu går betegnelsen "tudeprinsesse" da meget godt på mig..  hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

SussieThyssen

Valkyrien skriver:

Hold da op! Syntes virkelig jeg er følsom her for tiden..  Kan da virkelig bare flække af gråd over ingenting.

I lørdags sad jeg og græd, som pisket, fordi kærestens kat blev aflivet. Hmm.. Jeg har aldrig nogensinde set den kat, fordi jeg er bange for katte!

Samme dag så jeg nyheden om kæntringsulykken i Præstø Fjord. Gæt lige hvem der sad og hylede der?!

Søndag stod jeg tudede over at jeg havde glemt en del til tyllekoblingen derhjemme, mens vi var i sommerhuset. Var helt ude af den, for nu kunne jeg jo bare ikke lave den icingbort.

Idag da jeg var på vej hjem fra mit praktiksted (har lige et par timers pause, inden jeg skal derned igen) mødte jeg nogle fra min klasse, der råbte "Pjækkerøv" efter mig.. Af en eller anden grund gik det bare så langt ind, at jeg nu lige har brugt meget lang tid af mit liv på at tude helt vildt..

Nu går betegnelsen "tudeprinsesse" da meget godt på mig..  hehe

Hehe..stakkels lille tudeprinsesse

Jeg kan godt huske de der perioder fra jeg var i din alder og har også oplevet den hos mine egne døtre.
Hormonerne svinger, man bliver let stresset, sover underligt og tit for lidt. Kroppen er i udsving, og så er det, at tårerne bare sprøjter ud af en på de mest uberegnelige tidspunkter.
Lidt ligesom at være gravid

Men...trøst dig..det går over. Når du er omkring de 18 falder det hele til ro.
Så du må bare tude løs når det kommer. Det er også den bedste måde at lade det komme ud, i stedet for at kapsle det hele ind i sig selv.
Skal gerne give dig en pakke clenex og medbringe Pretty woman hvis vi engang ses over en kop te, så kan vi begge side der og lade sprinkleranlægget køre...hehe!

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.