Hvis Henriette kan, kan jeg også...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Så har jeg også stemmt på jer...:D:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2008

Rasmine

Er hermed gjort.
:D

Anmeld

30. september 2008

rlyn

Sorry, men jeg har stemt på min egen knægt *S* ...men vi har vist ikke en chance ;)

Knus
Rikke (H)

Anmeld

30. september 2008

ivfmarie

agnieszka skriver:

må jeg spørge om noget du skal bare ikke ta´det personlig men føler i ikke at i snyder når i beder folk her fra at stemme?

Tjooo... Jeg syns faktisk det er lidt plat. Men jeg blev jo helt grebet af stemningen da jeg så at han var med i "opløbet". Der står jo også i konkerrenceteksten at man skal fortælle om den til venner og familie - og der er da en del herinde som jeg betragter som mine venner :D.

Marie - der selvfølgelig syntes at Malte var den rigtige vinder, men ikke tror at han havde klaret det uden hjælp fra mors venner på Baby.dk ;)

Anmeld

30. september 2008

A.

ivfmarie skriver:

agnieszka skriver:

må jeg spørge om noget du skal bare ikke ta´det personlig men føler i ikke at i snyder når i beder folk her fra at stemme?

Tjooo... Jeg syns faktisk det er lidt plat. Men jeg blev jo helt grebet af stemningen da jeg så at han var med i "opløbet". Der står jo også i konkerrenceteksten at man skal fortælle om den til venner og familie - og der er da en del herinde som jeg betragter som mine venner :D.

Marie - der selvfølgelig syntes at Malte var den rigtige vinder, men ikke tror at han havde klaret det uden hjælp fra mors venner på Baby.dk ;)

hehe ok
meeen har stemt på din dreng vidste dog ikke at det var din dreng den gang:))

Anmeld

30. september 2008

ivfmarie

agnieszka skriver:

ivfmarie skriver:

agnieszka skriver:

hehe ok
meeen har stemt på din dreng vidste dog ikke at det var din dreng den gang:))

Tak... jeg synes altså også at det var det bedste billede...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.