På vej hjem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

msax

Her er lidt billeder af den lille familie på vejen hjem mod jylland efter en dejlig weekend på sjælland.

Vi kørte afsted torsdag eftermiddag. Malte kom i autostolen, så hentede jeg Mille i vuggestuen, så  til karup og have farmand ind på bagsædet og videre til fredericia til aftensmad hos farmor og farfar. Det er så lækkert at have pitstop på vejen, inden den fine nye bil kørte videre mod hillerød. Fredag var jeg et smut til tandlægen – 0 huller Så et lille smut ud til chatarina og hente en sæk tøj til camilla og lidt bøger, sko og trip trap stols bord til mig selv. Fredag aften havde brian jeg vores første aften uden børn siden midt i juli. Den brugte vi så hjemme hos en fra min gamle mødregruppe og hendes dejlige unger. Men man hvor var det lækkert at det ikke var vores børn vi skulle holde øje med, vi kunne jo reelt bare slappe af og nyde det gode selsakb. Lørdag var vi hos morfar og bedstemor til frokost – mums – der bliver man forkælet. Aftenen blev brugt hjemme i sofaen hos mormor og lars og med at drømme om skitur hen over jul og nytår. I dag søndag spiste vi den lækreste brunch inden vi pakkede tøj, ting og sagen, hund og børn i bilen og kørte til SOL's fest. Det var med spænding i maven at jeg pakkede ungerne ud af bilen og gik ind til de dejlige NS folk. I er jo fantastiske... Det er så rart at være sammen med jer, for selvom vi ikke har mødt hinanden før så går snakken bare fordi vi jo allerede kender hinanden. I er for skønne.

Men som jeg startede med at skrive inden den lange opremsning af weekendens gang, er der lidt billeder af den lille familie på vej hjem.

Mille havde ikke sovet til middag, så hun gik hurtig kold.

Malte skulle lige have lidt at spise inden kunne tage af sted til drømmeland,

hunden Amy sidder i bagagerummet og slapper af

Brian  at side bag rattet i den nye bil

og jeg bruger den stille stund til at skrive et indlæg til baby så det er lige klar pirat til komme ud til jer når vi kommer hjem til viborg om nogle timer. Der er nemlig lige en tur over fyn, aftensmad hos farmor og farfar, og turen op ad 13'eren inden vi er hjemme... Godt det ikke er hver dag man skal den vej.

Tja, indlægget er godt nok skrevet i søndags. Men det har drillet med at uploade billeder og dem ville jeg have med.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

LIZO

det var hyggeligt at møde dig

de ser godt nok trætte ud.. det var hårdt at være til nf fest

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.