Tror i det gør det store ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Rikkemor89

Hej i alle skønne kvinder (:

Min søn han skal starte i dagpleje den 1 Marts, han er meget glad for andre mennesker, men han er begyndt og se dem an og snakker ikk med dem som det første hvis de ikk er nogen som han har set før..

Så ringede dem inde fra dagplejepladsen af at vores dagplejemor hun er sygemeldt, så han skal starte et andet sted & når vores dagpleje mor så kommer tilbage, skal han starte fra ny omme ved hende..

Tror i det betyder det store for min søn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

sophiemy

Er det en langtidssygemelding?

Jeg ville nok ønske at starte op hos hende, som han skal være hos normalt. Men det er jo ikke altid man kan få det til at gå op med arbejde osv, så det er dig selv der bedst kan afgøre det tror jeg

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

ThulinJust skriver:

Hej i alle skønne kvinder (:

Min søn han skal starte i dagpleje den 1 Marts, han er meget glad for andre mennesker, men han er begyndt og se dem an og snakker ikk med dem som det første hvis de ikk er nogen som han har set før..

Så ringede dem inde fra dagplejepladsen af at vores dagplejemor hun er sygemeldt, så han skal starte et andet sted & når vores dagpleje mor så kommer tilbage, skal han starte fra ny omme ved hende..

Tror i det betyder det store for min søn?

Børn kan som regel godt klare ret store omskiftelser, selvom det lige nu og her medfører lidt hyl og skrig, og din søn har lige den alder, hvor de begynder på den periode med at tage afstand til fremmede.
Men..det er desværre med dette som så meget andet, man må bide tænderne sammen og tage problemerne et af gangen.
Så du må tage det sure med det søde.
Nogle gange, så bliver man glædeligt overrasket over hvor let det går, selvom man har frygtet det værste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Hvor lang tid drejer det sig om og har du mulighed for at holde ham hjemme..ja, børn kan holde til meget, men man behøver jo ikke byde dem andet end det bedste, hvis det er muligt.

Anmeld

15. februar 2011

Rikkemor89

Jeg kan ikk få ham starte op der hvor han skal være normalt, så bliver nød til det..

Men rat lige at hører andres meninger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.