Eftermiddagsmad / frugt til skolen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

betski

Har brug for lidt inspiration til frugt/eftermiddagsmad til min datter  Hvad giver I jeres børn med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

afrobabies

duddi. skriver:

Har brug for lidt inspiration til frugt/eftermiddagsmad til min datter  Hvad giver I jeres børn med?

Nu har jeg ikke lige selv skolebørn, men kender nogle Gulerods/agurkstave, ostehaps, frugt, rosiner, pitabrud, rugbrødsstave....

Anmeld

15. februar 2011

BellaCiinea

victoria2008 skriver:

Nu har jeg ikke lige selv skolebørn, men kender nogle Gulerods/agurkstave, ostehaps, frugt, rosiner, pitabrud, rugbrødsstave....

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Nu er min søn ikke i Sfo for tiden, men han har altid en stor madpakke med så der er lidt forskelligt han kan spise når han har lyst..udover det er der de der nudelkopper i hans kasse som han også kan lave. Men en lidt større madpakke synes jeg er nemmest..

Anmeld

15. februar 2011

betski

Eva. skriver:

Nu er min søn ikke i Sfo for tiden, men han har altid en stor madpakke med så der er lidt forskelligt han kan spise når han har lyst..udover det er der de der nudelkopper i hans kasse som han også kan lave. Men en lidt større madpakke synes jeg er nemmest..

Nudelkoppen er det dem der det skal kogende vand i?

Jeg har selv tænkt på, om jeg bare skal komme noget mere i madkassen. De sidste par uger har hun fået ananas og riskiks med. Men den der riskiks er jeg ikke så meget for, vil hellere ha hun får noget der mætter noget mere. Men deres eftermiddagsmad kommer ikke i køleskabet, så jeg synes det begrænser det lidt.

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

duddi. skriver:

Nudelkoppen er det dem der det skal kogende vand i?

Jeg har selv tænkt på, om jeg bare skal komme noget mere i madkassen. De sidste par uger har hun fået ananas og riskiks med. Men den der riskiks er jeg ikke så meget for, vil hellere ha hun får noget der mætter noget mere. Men deres eftermiddagsmad kommer ikke i køleskabet, så jeg synes det begrænser det lidt.

Ok...her er der køleskab i skolen, men ikke i sfo, Bertram gider dig aldrig have sin mad i køleskab...så tror ikke det generer børnene..

Ja, det er den med kogende vand...jeg tror nu også bare en ekstra samdwich eller noget ville være en god idé..

Anmeld

15. februar 2011

betski

Eva. skriver:

Ok...her er der køleskab i skolen, men ikke i sfo, Bertram gider dig aldrig have sin mad i køleskab...så tror ikke det generer børnene..

Ja, det er den med kogende vand...jeg tror nu også bare en ekstra samdwich eller noget ville være en god idé..

Der er også køleskab i skolen her men ikke i SFO.

Må lige se om jeg ikke kan finde på noget der er lidt mere mættende end blot frugt. Føler hun godt kunne bruge noget mere nærende der kl 14.

Tak for svar

Anmeld

15. februar 2011

Ni-ko-li-ne

duddi. skriver:

Må lige se om jeg ikke kan finde på noget der er lidt mere mættende end blot frugt. Føler hun godt kunne bruge noget mere nærende der kl 14.

Tak for svar

pølsehorn med kyllingepølser og rov dej... eller pizza snegle med grov dej...

grove kiks og ostehaps

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

duddi. skriver:

Tak for svar

Hvad har hun selv lyst til..?

Anmeld

15. februar 2011

betski

Eva. skriver:

Hvad har hun selv lyst til..?

Ananas og riskiks

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.