Vil i hjælpe min moster med at vinde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Ryberg

FrøkenHedegaard skriver:

En stemme til min navnesøster er sendt afsted

Og WOW, hvor er det bare flot altså!! Håber satme hun vinder!!

Krams Rikke

Tusind tak skal du have

Det er et dejligt navn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Ryberg

SD21 skriver:

Jeg synes (inden jeg så før-billedet) faktisk, at hendes historie er den bedste ! Jeg har stemt på hende! Hvor er det bare sindssygt så stor en forskel der er - det er virkelig godt gået !

Tusind mange tak, det har også været en kamp for hende, opture og nedture...

Jeg er også PAVE stolt af hende, også derfor jeg forsøger at skaffe stemmer, da jeg virkelig synes hun fortjener det!!

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

Men mon ikke hun kan få hjælp når hun ikke er overvægtig mere...jeg ved at lægerne ikke går ind og laver sådanne operationer før man har en normalvægt, så lige meget hvad skal hun bare fortsætte og så søge igen når hun har tabt alt det hun skal og hun er jo flot på vej...ellers må hun også melde sig ind i danmark, der kan maven da laves..

Anmeld

15. februar 2011

Ryberg

Eva. skriver:

Men mon ikke hun kan få hjælp når hun ikke er overvægtig mere...jeg ved at lægerne ikke går ind og laver sådanne operationer før man har en normalvægt, så lige meget hvad skal hun bare fortsætte og så søge igen når hun har tabt alt det hun skal og hun er jo flot på vej...ellers må hun også melde sig ind i danmark, der kan maven da laves..

Hun har søgt og prøvet adskillige veje...

De nye "regler" for hjælp, gør at hun skal ned på et BMI som næsten er umuligt at få for hende, hun har forsøgt med NUPO kur og faktisk også at sulte sig selv og selvfølgelig køre sin alm. kost.. hun kan bare ikke komme videre ned...

Hun har MEGET løst hud der sidder og det er jo det der vejer på hende..

der er mange der sidder i den klemme med at de mangler 5 kg. for at komme ned på regelens BMI..

Hun har tilmeldt sig Danmark og som skrevet vil hun jo også gerne selv betale, men hun har ikke alle pengene til det..

Konkurrencen, er jo et beløb på 15.000kr. (mener jeg!), som gør at det stadig er mange penge hun skal af med, men det er helt klart en start!!

Anmeld

15. februar 2011

Aves.

KittyGirl skriver:

Hun har søgt og prøvet adskillige veje...

De nye "regler" for hjælp, gør at hun skal ned på et BMI som næsten er umuligt at få for hende, hun har forsøgt med NUPO kur og faktisk også at sulte sig selv og selvfølgelig køre sin alm. kost.. hun kan bare ikke komme videre ned...

Hun har MEGET løst hud der sidder og det er jo det der vejer på hende..

der er mange der sidder i den klemme med at de mangler 5 kg. for at komme ned på regelens BMI..

Hun har tilmeldt sig Danmark og som skrevet vil hun jo også gerne selv betale, men hun har ikke alle pengene til det..

Konkurrencen, er jo et beløb på 15.000kr. (mener jeg!), som gør at det stadig er mange penge hun skal af med, men det er helt klart en start!!

Danmark betaler maven....op til 25000kr...og mon ikke hun  godt kan tabe det sidste...i hvert fald ville det ikke give et pænt resultat at operere en overvægtig, det er jo derfor de siger nej...da jeg skulle ind ville min kirurg at jeg smed bare 3 kilo, men det har meget at sige...

Men held og lykke til hende..

Anmeld

15. februar 2011

Ryberg

Eva. skriver:

Danmark betaler maven....op til 25000kr...og mon ikke hun  godt kan tabe det sidste...i hvert fald ville det ikke give et pænt resultat at operere en overvægtig, det er jo derfor de siger nej...da jeg skulle ind ville min kirurg at jeg smed bare 3 kilo, men det har meget at sige...

Men held og lykke til hende..

ja, men man skal jo selv betale til at starte med?

Jeg har ikke så meget forstand, men det er jo rart for min moster at hun ville kunne få økonomisk hjælp vha. en konkurrence til at få lavet maven, for det er jo ikke kun der der er meget der hænger... men det er den der har første prioritet...

Hun har også arme, lår, bryster og ansigt..

Jeg synes jo bestemt ikke hun er overvægtig nu.. det er kun pga. hendes hud mave hun ser "tyk"ud..

Du må endelig ikke tro hun bare har givet op.. for hun kæmper jo stadig dagligt for at tabe sig....

Anmeld

15. februar 2011

nilletøz

Så har jeg stemt

Anmeld

15. februar 2011

Ryberg

nilletøz skriver:

Så har jeg stemt

MANGE TAK!  

Anmeld

15. februar 2011

BellaCiinea

Har stemt =)

Anmeld

15. februar 2011

Ryberg

IsabellaCiinea skriver:

Har stemt =)

Også tusind tak til dig !

Dejligt med opbakning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.