Så sidder jeg her, med benet i vejret, som jeg plejer.
Det er altså ikke nemt at være enlig mor til en knægt på knap 2 år, og samtidig gå med krykker, og have sindsyge smerter i knæet, grundet skaden på misisken og korsbåndet, og SAMTIDIG have mega ondt i ryggen - FORDI man går på krykker.. tsk!
Og som om det ikke er nok, så er det jo også lorte snevejr igen!
Jeg tror at ham der sidder deroppe og bestemmer hvilket vejr det skal være, han hader mig - Krykker og snevejr, er ligesom bare dømt til at gå galt!! 
Jaja, så var det valentinsdag igår - Pff.
Hvad skal vi med cocktails og kærlighed, når vi kan få fadøl og frække fyre?
Så jeg knappede en dåseøl op, og så noget paradise (og hvor blev de frække fyre så lige af), mens alle mine veninder hyggede sig med deres kærester, og synes livet var sååååå fantastisk - Og så sendte de selvfølgelig flotte billeder af alle deres blomster og fingerringe og hvad de ellers havde fået i flotte gaver af deres hulemænd! WADR!! 
Dagen sluttede selvfølgelig af med at tre (3!!!!) el-pærer sprang på EN GANG, her i huset, og hvem har lyst til at hoppe ned og handle el-pærer, på krykker i snevejr, med total dåseølsånde og ulet hår? - Ikke mig!!
Nå, men på torsdag skal jeg til Aalborg og kigge på lejligheder - Så en god ting er der da i sigte! 
Ville bare lige ynke lidt - Forsat god dag til alle jer skønne kvinder! 
Anmeld