Jeres bud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. februar 2011

Ayoe´s mor

Hejsa.

I 2008 blev jeg mor til mindejlige datter Ayoe

Nu har min mand og jeg besluttet os for at vi gerne vil have nr 2.

Jeg havde min sidste mens d. 19.1, og på en inaktiv æl test her på nettet viste den at jeg ville være meget frugtbar fra d.1 feb til d.8 feb. I den periode havde min mand og jeg sex d.1.2 og d.3.2 og 2 gange d.8.2, omkring d 9.2, begyndte jeg at få menstruationsligende smerter i underlivet og ondt i lænden og har det stadig sådan. Min mens skulle komme d.19 feb og ved godt at der stadig er et par dage til, men hva tror i? Er jeg blevet gravid?? Jeg har ikke rigtig brystspændinger der kommer lidt ind i mellem, men det forsvinder igen, men det kan man vel også først få senere i graviditeten. Jeg går rundt i joggingbukser fordi jeg syntes at det er ubehageligt at have cowboybukser på, også selv om jeg har lukket knappen op.

Det skal lige siges at da jeg ventede min datter bøvlede jeg meget tidligt i min graviditet med ondt i lænden ( uge 5 og 6)

Positive tanker

Ayoe´s mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Kamulla

puha.. sådan noget ville jeg altså ikke sidde og spå om... der er jo en 50/50% chance for at du er eller ikke er... selvom i har været sammen hvor du er mest frugtbar betyder ikke at det befrugtede æg sætter sig fast, og dermed bliver til en alm menses. der er ikke andet for end at  og så teste hvis du går over tid...

husk at ens graviditeter ikke er ens

Anmeld

15. februar 2011

Ayoe´s mor

Jeg har også besluttet mig for at vente og se om min mens dukker op, gør den det ikke så venter jeg lige et par dage og så tester jeg.

POsitive tanker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.