I biografen - hvad skal vi se?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

linemus

Nanna og Signe på 3,5 år skal med i biografen i vinterferien for første gang. Er der nogen af jeres børn, der har set "2 på flugt" eller "Min søsters børn vælter Nordjylland"? Fanger de?
"Den kæmpe store bjørn" regner jeg med, er for uhyggelig.

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

afrobabies

linemus skriver:

Nanna og Signe på 3,5 år skal med i biografen i vinterferien for første gang. Er der nogen af jeres børn, der har set "2 på flugt" eller "Min søsters børn vælter Nordjylland"? Fanger de?

- Line

Jeg vil bare sige at i ikke skal sidde for tæt på skærmen, fordi det godt kan være voldsom med en så stor skærm lige i hovedet Hvad de skal se, det er jo spørgsmålet om de bliver fanget af tegnefilm, eller rigtige mennesker???

Anmeld

15. februar 2011

trunte89

Vi har lige været inde og se 'to på flugt' i 3D. Sara blev 3 år for en måned siden, og det var hendes 2. Biograf film. Den første i 3D, det var en kæmpe succes. Hun hyggede sig med den, og mor og far synes også om den.

God tur.

Anmeld

15. februar 2011

ChatH

linemus skriver:

- Line

mine piger på 4,5 elsker min søsters børn og har gjort det længe så den vil jeg sige god for vi har dog ikke set den sidste nye men mon ikke den er ligeså god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.