Hjælp til opgave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

LRJ

hvis i skulle præsentere jer selv i en opgave hvilken ting ville i skrive om jer selv ?? er helt lost lige nu har kun fået skrevet mit navn
Så Hjææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

qp

Lone H. skriver:

hvis i skulle præsentere jer selv i en opgave hvilken ting ville i skrive om jer selv ?? er helt lost lige nu har kun fået skrevet mit navn
Så Hjææælp

Uha jamen det er jo individuelt og afhænger af alder, miljø o.l. Skriv om noget der rører sig i dig/ noget der fanger/ har fanget din interesse

Anmeld

15. februar 2011

LRJ

qp skriver:

Uha jamen det er jo individuelt og afhænger af alder, miljø o.l. Skriv om noget der rører sig i dig/ noget der fanger/ har fanget din interesse

Næsten ligesom et cv ?

Anmeld

15. februar 2011

Dinna88

Som qp skriver, så nævn dine værdier her i livet, nævn det der betyder noget for dig. Du kan jo starte med alt det grunlæggende. Så kan du f.eks. skrive hvor du bor, og så kan du starte det næste der: hvornår og hvorfor du er flyttet dertil - hvor du er vokset op - og så er nogle af dine værdier jo nok kommet på et sted med tiden, så kan du binde teksten sammen på den måde  Sådan ville jeg gøre det. Og så kan du jo slutte af med en smule om dine fremtidstanker - koblet sammen med det du har skrevet i forvejen

Anmeld

15. februar 2011

LRJ

Dinna88 skriver:

Som qp skriver, så nævn dine værdier her i livet, nævn det der betyder noget for dig. Du kan jo starte med alt det grunlæggende. Så kan du f.eks. skrive hvor du bor, og så kan du starte det næste der: hvornår og hvorfor du er flyttet dertil - hvor du er vokset op - og så er nogle af dine værdier jo nok kommet på et sted med tiden, så kan du binde teksten sammen på den måde  Sådan ville jeg gøre det. Og så kan du jo slutte af med en smule om dine fremtidstanker - koblet sammen med det du har skrevet i forvejen

Okay tak for idéen

Anmeld

15. februar 2011

qp

Lone H. skriver:

Okay tak for idéen

Hvilken skole går du på??

Anmeld

15. februar 2011

Dinna88

qp skriver:

Jeg går på Randers Statsskole, hvad så da? 

Anmeld

15. februar 2011

LRJ

qp skriver:

jeg er igang med Hf

Anmeld

15. februar 2011

Dinna88

Lone H. skriver:

Okay tak for idéen

Det var så lidt!  

Anmeld

15. februar 2011

Pige2009

Lone H. skriver:

Så Hjææælp

Hvilken opgave er det til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.