Hvornår kan man tillade sig at begynde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

noah3006

Jeg har termin d. 12 marts. Igen siger at det lige bliver der han/hun kommer til verden men det er udgangspunktet.

Vi herhjemme har allerede gået og snakket dåb, både dato, hvor det skal holdes og jeg kigger endda efter ideer til bordkort og indbydelser.

Ja faktisk har vi allerede aftalt hvilken dato det skal være, da der er mange i familien som skal noget i det forkommende måneder, og jeg vil gerne være sikker på min lille guldklump ikke ender med at blive 6 mdr før den kan døbes pga af at de andre i familien er på ferie, kusus selv holder fødslesdag osv.

Synes det er er langt ude af mig at jeg allerede før bebs ankomst har valgt dato?. eller er der andre jeg kan trøste mig med de også gør det? For må da indrømme jeg tænker lidt meget over om jeg er for hurtig fremme.. baby skal jo lige til  verden.. men har dog ikke sendt invitationer endnu. hehe det bliver først gjort når vi har nogle lækre fotos af vores kommende guldklump.

sorry det blev lidt langt mit indlæg.. Men tak forde du evt læste og svarede.

Klem fra Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Dorthe1986

noah3006 skriver:

Jeg har termin d. 12 marts. Igen siger at det lige bliver der han/hun kommer til verden men det er udgangspunktet.

Vi herhjemme har allerede gået og snakket dåb, både dato, hvor det skal holdes og jeg kigger endda efter ideer til bordkort og indbydelser.

Ja faktisk har vi allerede aftalt hvilken dato det skal være, da der er mange i familien som skal noget i det forkommende måneder, og jeg vil gerne være sikker på min lille guldklump ikke ender med at blive 6 mdr før den kan døbes pga af at de andre i familien er på ferie, kusus selv holder fødslesdag osv.

Synes det er er langt ude af mig at jeg allerede før bebs ankomst har valgt dato?. eller er der andre jeg kan trøste mig med de også gør det? For må da indrømme jeg tænker lidt meget over om jeg er for hurtig fremme.. baby skal jo lige til  verden.. men har dog ikke sendt invitationer endnu. hehe det bliver først gjort når vi har nogle lækre fotos af vores kommende guldklump.

sorry det blev lidt langt mit indlæg.. Men tak forde du evt læste og svarede.

Klem fra Kristina

Du er slet ikke langt ude Jeg har termin 14. april og vi har allerede besluttet at datoen bliver den 26. juni  Dette har vi gjort fordi der er en del, der lige skal tages hensyn til... Jeg har også tænkt mig at begynde på invitationerne inden længe... tror bare ikke man har overskud til det når man først har født

Jeg har endda købt servietterne og noget af bordpynten

Anmeld

15. februar 2011

noah3006

Super....  Så tør jeg også godt gå ludt mere til værks. Vi har også mange der skal tages hensyn til, og netop som du skriver, har man jo tiden nu og måske ikke lige det største overskud når baby er født. Så det jo med at gøre noget klar når man kan.

Tak

Anmeld

15. februar 2011

LIZO

kan du ikke sende en sms ud til dem der skal med at i har planer om at holde dåb den dato og så når hun er født sende en invitation ud. så du sikkere på at folk er klar over du har tænkt dig at holde der..  det er ikke unormalt

Anmeld

15. februar 2011

noah3006

Jo det var da en ret god ide.  Tak det vil jeg da gøre så jeg er sikker på de folk der ihvert har størst betydning holder den dato lukket for andre muligheder.

Anmeld

15. februar 2011

tinasmor

Vi har også allerede sat dato på (halvt år endnu) fordi der kommer familie og venner udenlands fra.

Jeg har bare sendt en "save the date" mail til venner og familie og den rigtige invitation kommer så efter den lille er født.

Ved min sidste graviditet havde jeg på før-barsel, købt alt ind til barnedåb af f.eks serviette, balloner, lys, dug, handlet øl, vand og slik ind i Tyskland. osv osv. Det viste sig at være en god ide, tæt på fødsel havde jeg meget bækkenløsning og kunne ingenting og da baby kom var hun desværre ikke nem og sov som man ellers høre baby gør meget Så jeg var rigtig glad for at det hele var klaret inden.

Jeg er en type der har det bedst med at jeg ved at tingene ligger klart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.