Velkommen Sol!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

Anonym trådstarter

Dictes mor skriver:

Hold da op en hjørnetand, vildt. Den normale rækkefølge er de fire foreste, så fire kindtænder og så hjørnetænderne, så man må sige, at z er sin helt egen, men det vidste vi jo godt i forvejen. 

Det lyder til, at I har haft en helt fantastisk dag, og sikke en dag at fejre det på. Det er vildt, at I har kunnet ramme datoerne, og det betyder da rigtig meget! Jeg er simpelthen så ked af, at jeg ikke kunne komme om søndagen. Jeg har altid følt at vi to x har fulgtes meget ad i vores kamp om at få børn, og det ville have betydet rigtig meget for mig at se din pige og ikke mindst vise dig min. Det ville jeg rigtig gerne, og det har været med en klump i halsen, at jeg har læst om alle i andre, som havde en hyggelig dag, for jeg ville så gerne have været en del af det. 

jeg har det på præcis samme måde!! En dag når vi tager til nordjylland for at besøge Sørens familie, må vi svinge forbi jer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

anna-jonas

Sidder her og bliver helt rørt, i mit gamle mor-hjerte. Sikke en fantastisk fest i har holdt for z.

Ville så gerne have været med..........................men det må blive en anden gang.

Hvad fik z egentligt at os Ns'ere??

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

x skriver:

HAHAHAHA! hvor er det godt! jeg blir ALTID spurgt om jeg er hende fra lille nørd  til sidst måtte jeg ind og finde hende, for jeg så jo ikke børnetv (dengang) og jeg kan godt se vi ligner hinanden helt vildt, men ak nej, der er ingen relation. Men Carla (min niece) er overbevist om, at det er mig, så når hun har set lillenørd har hun set Moster x

jamen af jer NS-tøser fik jeg et gavekort til RenLeg og nogle "overskudspenge", tror jeg man kalder det, og nogle stabelklodser og...øh...øhm....jeg er sikker på der var mere, men nu kan jeg ikke huske det  Karina eller Kitty ved det!

......Og Gyffy-hoppedyret og to bøger af Astrid Lindgren

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

......Og Gyffy-hoppedyret og to bøger af Astrid Lindgren

nårh ja! aj hvordan ku jeg glemme det

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

x skriver:

nårh ja! aj hvordan ku jeg glemme det

Og der er også et kort.. Det er på vej med snestorm fra Vejle.

Jeg kan godt forstå du kan glemme det. Sjældent har jeg set så mange gode gaver på ét bord!

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Og der er også et kort.. Det er på vej med snestorm fra Vejle.

Jeg kan godt forstå du kan glemme det. Sjældent har jeg set så mange gode gaver på ét bord!

haha, ja og så var der kun een gave der overlappede - ret imponerende!!

Anmeld

15. februar 2011

otlitrom

x skriver:

haha, ja og så var der kun een gave der overlappede - ret imponerende!!

Det er meget imponerende!!

Anmeld

15. februar 2011

Rosa

Hvad ER det med mig i dag? Først til "Tvillinger" og nu igen - jeg hyler hele tiden 

For pokker hvor er jeg ÆRGELIG over at jeg ikke var med - ÆV!!!! 

Men når det så er sagt, så er det næsten som om jeg har, når man læser dette fantastiske referat af 2 helt specielle, vidunderlige og rørende dage. Hvor er jeg glad på jeres vegne over at I fik en så fantastisk tilslutning til at fejre zgrynet, og jeg håber at Forever Young gav jer ligeså meget som det gav os - den sang siger det hele (minus det med gud, men hvad pokker...). 

Jeg skal nu forsøge at stoppe vræleriet og få noget søvn, men det er ikke nemt... 

Natter og knus til jer!!! NÆSTE gang I byder ind, så kommer jeg, med eller uden lungebetændelse!!!

Rosa

Anmeld

16. februar 2011

lion

x skriver:

Lørdag den 12. februar bød vi z VELKOMMEN TIL VERDEN med vores venner og familie. En kæmpe masse mennesker!! Vi havde valgt den 12. februar fordi det er

Hvor er det dejligt, at I kunne vælge en dato til festen hvor der ville være mange ting, der spillede ind, som kun gjorde festen mere betydningsfuld.

Godt klaret hvis det kun var elastikken du havde glemt.

Ja de kager kan trække tænder ud. Men dem jeg så var fine og smagte SUPER godt.

Det tøj z havde på var så FLOT.

Hvor lyder det til at ha været en super god fest. Hvor er det bare en god gave I gav z.

Hvor er Carla bare sød, og sikek dygtig hun var over at låne z sin bamse. Hvor er hun bare skøn, en tegning af moster x.

Det var da så lidt x, jeg tænkte du ville sætte rigtig stor pris på gaven.

Tillykke med tanden z.

Endnu engang mange tak for at mig og min familie måtte være en del af zs navngivningsfest. Det var super hyggeligt også selvom Cassandra smed noget af tøjet til sidst.

Anmeld

16. februar 2011

Anonym trådstarter

lion skriver:

Hvor er det dejligt, at I kunne vælge en dato til festen hvor der ville være mange ting, der spillede ind, som kun gjorde festen mere betydningsfuld.

Godt klaret hvis det kun var elastikken du havde glemt.

Ja de kager kan trække tænder ud. Men dem jeg så var fine og smagte SUPER godt.

Det tøj z havde på var så FLOT.

Hvor lyder det til at ha været en super god fest. Hvor er det bare en god gave I gav z.

Hvor er Carla bare sød, og sikek dygtig hun var over at låne z sin bamse. Hvor er hun bare skøn, en tegning af moster x.

Det var da så lidt x, jeg tænkte du ville sætte rigtig stor pris på gaven.

Tillykke med tanden z.

Endnu engang mange tak for at mig og min familie måtte være en del af zs navngivningsfest. Det var super hyggeligt også selvom Cassandra smed noget af tøjet til sidst.

haha Helene, en rigtig god fest er kendetegnet ved at man smider tøjet til sidst, så det tar jeg bare som et kompliment

jeg sætter MEGET stor pris på gaven, selv min mor begyndte at græde da hun så det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.