Vi er hjemme inden weekenden................ jubiiiiiii

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Hvem?

Så kom den søde Hr. overlæge lige forbi, vi besluttede at trappe Hjalte ud af C-PAPen, så han er fri for den helt imorgen, lige ledes skal han afslutte hans antibiotika-kur imorgen, Hr. Doktor sagde at vi i hvert fald er hjemme Fredag og hvis al går til held, så Torsdag....

Åh jeg glæder mig til at samle min familie igen, det blir så skønt og IKKE mere sygehus til os foreløbig, tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

louisevl

Ej hvor dejligt søde  Og nej bestemt IKKE mere sygehus til jer, nu har i vist taget jeres tørn

Men rigtig dejligt det så går bedre med bette manden

Så er det måske muligt jeg kunne komme forbi denne weekend??

Kram

Anmeld

15. februar 2011

Hvem?

louisevl skriver:

Ej hvor dejligt søde  Og nej bestemt IKKE mere sygehus til jer, nu har i vist taget jeres tørn

Men rigtig dejligt det så går bedre med bette manden

Så er det måske muligt jeg kunne komme forbi denne weekend??

Kram

Hej Smukke.

Hvis vi kommet hjem, skal du være meget velkommen, såfremt du ikke er syg

Men jeg kan li SMS' dig engang Torsdag aften, om vi er kommet hjem der, ellers først fredag.

Anmeld

15. februar 2011

signe.

eeej vidste ikke i var indlagt??? Og så plaprede jeg bare løs om noget helt andet i den pb jeg har sendt

Anmeld

15. februar 2011

louisevl

SanneBoe skriver:

Hej Smukke.

Men jeg kan li SMS' dig engang Torsdag aften, om vi er kommet hjem der, ellers først fredag.

Indtil videre er der ikke noget sygdom her ellers skal jeg nok blive væk Det lyder bare super

Anmeld

15. februar 2011

louisevl

SanneBoe skriver:

Hej Smukke.

Indtil videre er der ikke noget sygdom her ellers skal jeg nok blive væk Det lyder bare super

Anmeld

15. februar 2011

SussieThyssen

SanneBoe skriver:

Så kom den søde Hr. overlæge lige forbi, vi besluttede at trappe Hjalte ud af C-PAPen, så han er fri for den helt imorgen, lige ledes skal han afslutte hans antibiotika-kur imorgen, Hr. Doktor sagde at vi i hvert fald er hjemme Fredag og hvis al går til held, så Torsdag....

Åh jeg glæder mig til at samle min familie igen, det blir så skønt og IKKE mere sygehus til os foreløbig, tak!

Hvor er det godt at høre.
Kæmpeknus herfra

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. februar 2011

Hvem?

Mor-til-Hasse skriver:

eeej vidste ikke i var indlagt??? Og så plaprede jeg bare løs om noget helt andet i den pb jeg har sendt

He he, men det var jo en dejlig pb du havde sendt mig, så det gør slet ikke spor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.