Baby spark?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

787 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Happiness

Hej kvinder

igår lå jeg i sengen, og lillemanden var bare aktiv, så jeg fortæller glædeligt om det til manden...

Han bliver så helt stille og spørger "hvornår får jeg lov til at mærke det?" Faktisk helt trist...

Jeg svarede at det nok sker om et par uger, men ved det jo ik. Men blev da helt trist på hans vegne...

Hvornår kunne i mærke baby sparke udvendigt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

LRJ

Jeg kunne selv fra uge 20+ og min kæreste kunne dog først mærke i uge 22+

Anmeld

15. februar 2011

titte

'Her gik der nogle uger mere, men hver gang jeg virkelig selv kunne mærke spark på min hånd og farmand så lagde sin hånd på stoppede hun.... Hans tålmodighed var heller ikke til bare at lade hånden ligge til der skete noget. så indtil nu har han faktisk ikke mærket det mere end et par gange( er i uge 38 nu) hvorimod storesøster på 6år godt gider lade hånden ligge til hun mærler lillesøster ;O)

Anmeld

15. februar 2011

Happiness

Lone H. skriver:

Jeg kunne selv fra uge 20+ og min kæreste kunne dog først mærke i uge 22+

Ok, tak for svar. Ved godt det er meget forskelligt fra gvinde til kvinde, men vil jo gerne kunne sige at fx" nogle kan mærke det i uge 22-23"...

Anmeld

15. februar 2011

Happiness

titte skriver:

'Her gik der nogle uger mere, men hver gang jeg virkelig selv kunne mærke spark på min hånd og farmand så lagde sin hånd på stoppede hun.... Hans tålmodighed var heller ikke til bare at lade hånden ligge til der skete noget. så indtil nu har han faktisk ikke mærket det mere end et par gange( er i uge 38 nu) hvorimod storesøster på 6år godt gider lade hånden ligge til hun mærler lillesøster ;O)

Hehe, hvor typisk Mænd og deres tålmodighed

Anmeld

15. februar 2011

Dorthe1986

MaybeMe skriver:

Hej kvinder

igår lå jeg i sengen, og lillemanden var bare aktiv, så jeg fortæller glædeligt om det til manden...

Han bliver så helt stille og spørger "hvornår får jeg lov til at mærke det?" Faktisk helt trist...

Jeg svarede at det nok sker om et par uger, men ved det jo ik. Men blev da helt trist på hans vegne...

I uge 23, kunne min kæreste mærke lillemanden sparke for første gang Det var præcis en uge efter vi havde været til jordemoder og der havde han spurgt om det samme og hun sagde der kunne gå op til fire uger, men det gjorde der heldigvis ikke

Anmeld

15. februar 2011

Sof

Min datters far fik det første spark da jeg var i uge 18 og derefter kunne hun mærkes udenpå dagligt og flere gange om dagen 

Anmeld

15. februar 2011

Pige2009

MaybeMe skriver:

Hej kvinder

Der gik lang tid her. Tror det var helt henne i uge 28

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.