Job i tdc

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

liwsmor

jeg skal til elevsamtale i morgen i TDC som slagselev, og jeg virkelig nervøs, da glæder min fremtid, jeg ville hører om der nogen der arbejde i TDC og som kan komme med nogen gode råd om hvad de skønne cheffer spørge om ? 

hav en skøn dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

Nenus

Du kunne jo bruge den gode internet-ven, google.dk

Den fik jeg ihvertfald meget god hjælp af, da jeg søgte job

Anmeld

15. februar 2011

aarhusmor

Jeg er sikker på at de beder dig om at nævne gode og dårlige sider ved dig selv. Vær godt forberedt på dette spørgsmål.

F.eks. kan du sige at du altid kommer til tiden og hvorfor er det så en dårlig ting. Jo fordi du aldrig lige kommer lidt inden, og dermed ikke har roen til lige at starte computeren op - det var bare et tænkt eksempel. I tdc får man nemlig 5 min til at starte sin pc op. (eller gjorde da jeg var der)

Fortæl at du begejstres når noget lykkes - er sikker på at de går efter den slags (hvis du altså gør det)

Held og lykke

Anmeld

15. februar 2011

liwsmor

aarhusmor skriver:

Jeg er sikker på at de beder dig om at nævne gode og dårlige sider ved dig selv. Vær godt forberedt på dette spørgsmål.

F.eks. kan du sige at du altid kommer til tiden og hvorfor er det så en dårlig ting. Jo fordi du aldrig lige kommer lidt inden, og dermed ikke har roen til lige at starte computeren op - det var bare et tænkt eksempel. I tdc får man nemlig 5 min til at starte sin pc op. (eller gjorde da jeg var der)

Fortæl at du begejstres når noget lykkes - er sikker på at de går efter den slags (hvis du altså gør det)

Held og lykke

tak , jeg er også klar på det spørgsmål med min gode og dårlige sider.. hmm jeg skal jo startet nogen computer op når jeg skal arbejde i butikken

Anmeld

15. februar 2011

aarhusmor

liwsmor skriver:

tak , jeg er også klar på det spørgsmål med min gode og dårlige sider.. hmm jeg skal jo startet nogen computer op når jeg skal arbejde i butikken

Jeg troede det var kontor salgselev. I butikken skal man nok bare være der lidt før tiden

Anmeld

16. februar 2011

liwsmor

aarhusmor skriver:

Jeg troede det var kontor salgselev. I butikken skal man nok bare være der lidt før tiden

ja det er rigtigt. men der er nok arbejdstiden at man møder før

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.