åhhh hvor kan jeg blive vred

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Anonym trådstarter

jeg købt mange ting her inde, hvor jeg har fået varerne, og tænkte når så køber jeg flere ting her inde , men  så købt jeg to ting af to forskellige og så få jeg ikke mine varer, selvom det kun er 150 kr i alt så bliver jeg vred over at man ikke sender varerne når jeg sender pengene..  åhhh undskyld bliver virkelig vred og argh inde i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

mortil3trustrup

Det mindste vi kan herinde er da at være reelle og ærlige overfor hinanden og sende de ting vi køber samt at huske at overfører penge naturligvis kan der ske fejl men alligevel man kan ikke være bekendt ikke at sende de ting du har købt når du har sendt penge. Men har du prøvet at skrive til dem angående det du har købt om de  har sendt det? kan jo være der er sket en fejl..

Anmeld

15. februar 2011

Bondepigen

Anonym skriver:

jeg købt mange ting her inde, hvor jeg har fået varerne, og tænkte når så køber jeg flere ting her inde , men  så købt jeg to ting af to forskellige og så få jeg ikke mine varer, selvom det kun er 150 kr i alt så bliver jeg vred over at man ikke sender varerne når jeg sender pengene..  åhhh undskyld bliver virkelig vred og argh inde i...

Jeg forstår slet ikke folk kan få sig selv til det???!!!

Vi skulle købe en trehjulet cykel til vores datter i søndags gennem den blå avis, og da sælger skulle afsted på ferie, aftalte vi at hun satte cyklen udenfor, og vi så kunne smide pengene i postkassen. Nogle kunne sikkert godt finde på at tage cyklen uden at lægge pengene, men sådan noget kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.

Man skal behandle andre som man selv vil behandles...

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

mortil3trustrup skriver:

Det mindste vi kan herinde er da at være reelle og ærlige overfor hinanden og sende de ting vi køber samt at huske at overfører penge naturligvis kan der ske fejl men alligevel man kan ikke være bekendt ikke at sende de ting du har købt når du har sendt penge. Men har du prøvet at skrive til dem angående det du har købt om de  har sendt det? kan jo være der er sket en fejl..

ja jeg har skrevet til dem , og jeg har været i kontakt med henrik. men der er jo ikke noget at gør dersværre. selvom det ikke så mange penge, er jeg bare sur over det. 

Anmeld

15. februar 2011

Anonym trådstarter

bondepigen skriver:

Jeg forstår slet ikke folk kan få sig selv til det???!!!

Vi skulle købe en trehjulet cykel til vores datter i søndags gennem den blå avis, og da sælger skulle afsted på ferie, aftalte vi at hun satte cyklen udenfor, og vi så kunne smide pengene i postkassen. Nogle kunne sikkert godt finde på at tage cyklen uden at lægge pengene, men sådan noget kan jeg simpelthen ikke få mig selv til.

Man skal behandle andre som man selv vil behandles...

kan give dig helt ret .. bliver helt igh over det.. men det med behaldle andre som man selv ville behandles kan jeg give dig helt ret i

Anmeld

15. februar 2011

Muffinmus

skriv til dem og sig du melder dem hvis ikke de får det sendt, har ingen skrupler over for de piger herinde der nasser på andre på den måde. Og de ved godt selv de er nogle lede nassere der stjæler, for det er jo det de gør, stjæler folks penge.

Anmeld

15. februar 2011

Laulund87

Simpelthen utroligt så lidt moral nogle mennesker har

Meld personen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.