Tato, skytten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. september 2008

MorCamilla

Min kæreste vil gener have lavet en tato med hans stjernetegn, skytten. Men vi kan ikke finde billeder nogle steder.. (andet end i ugebladene:)))

Nogle der kan hjælpe??

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

Fam. Madsen

hej min kærste har en tato med skytten på hans ryg i mellem skuldebladene:D:D

og den synes jeg er fed for der er plads til vores søns navn:D:D

Men har i søgt på nettet om der var noget der...

hilsen sandra som selv kigger efter en tato da hun skal have lavet sin søns navn og fødselsdato:D

Anmeld

28. september 2008

MorCamilla

Ja vi har søgt på nettet, og synes ikke vi kan finde andet end de billeder der er i ugebladene.. Vi er ikke så gode til sådan noget computer værk:$

Anmeld

28. september 2008

Fam. Madsen

MorCamilla skriver:

Ja vi har søgt på nettet, og synes ikke vi kan finde andet end de billeder der er i ugebladene.. Vi er ikke så gode til sådan noget computer værk:$

i kan gå ind på google og skrive skytten i skal selvfølgelig lave det om til billeder der kommer frem det gøre jeg eller også finder jeg en hjemmeside på en tato der plejer de også og have billeder liggende:D

Anmeld

28. september 2008

MorCamilla

Okay.. Takker.. Det vil vi lige prøve at gøre igen så... ;) Det kan ikke passe at vi ikke kan finde ud af det.. Hæ hæ...

Anmeld

28. september 2008

Fam. Madsen

MorCamilla skriver:

Okay.. Takker.. Det vil vi lige prøve at gøre igen så... ;) Det kan ikke passe at vi ikke kan finde ud af det.. Hæ hæ...

jeg har lige taget et billede af min mands den kan i da lige få at se det kunne jo være at den kunne give lidt hjælp:)

jep prøv da helt klart igen:D:D

Anmeld

28. september 2008

MorCamilla

Det ser fedt ud.. Vi sad også lige og snakkede om at han kunne lave noget trible værk uden om pilen,(han er ret kreativ) bare ikke helt så stort da den skal være på underarmen...

Mange tak for hjælpen, nu har vi endelig fundet lidt han måske kan bruge...

Anmeld

28. september 2008

Pia.

prøvede at søge lidt og her er hvad jeg fandt...

bare lige lidt jeg fandt, de skal selvfølgelig tegnes over og gøres personlige....

Pøj Pøj med at finde den helt rigtige.

Anmeld

28. september 2008

MorCamilla

Mange tak søde Pia, det var dejligt.. Muligvis kan han bruge det til noget, jeg vil vise ham det når han kommer ned igen.

Anmeld

28. september 2008

Stumpen

ungmor2008 skriver:

MorCamilla skriver:

jeg har lige taget et billede af min mands den kan i da lige få at se det kunne jo være at den kunne give lidt hjælp:)

jep prøv da helt klart igen:D:D

F%¤# den er flot!!!!
(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.