Av av hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

mialt

jeg er gravid i 24+4 og jeg har så forfærdelig ondt i min ryg.

er der noget derude der kan hjælpe mig til hva jeg kan gøre, og er der noget i vil fraråde mig at gøre. det er aller værst i min lænd, men det går også i lille smule og ad ryggen i begge sider, kan jo ikke holde ud at være noget steder..

kæmpe knus herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

afrobabies

mialt skriver:

er der noget derude der kan hjælpe mig til hva jeg kan gøre, og er der noget i vil fraråde mig at gøre. det er aller værst i min lænd, men det går også i lille smule og ad ryggen i begge sider, kan jo ikke holde ud at være noget steder..

kæmpe knus herfra.

Har du overvejet om det er bækkenløsning? Måske du skulle tage til lægen og blive tjekket

Anmeld

15. februar 2011

JustMe

Det kan skyldes, at vinklerne/svajet i din ryg ændres i takt med, at maven vokser og vægtfordelingen ændres. Mit råd er at huske at skåne dig selv; hvil dig, når det gør ondt og undgå at bukke dig for meget ned forover samt at bære tunge ting. En varmepude kan for mange være en lindring, når det gør rigtig ondt

Anmeld

15. februar 2011

StineW

mialt skriver:

kæmpe knus herfra.

Hejsa.

Jeg vil mene at det kan være det samme som de andre skriver. En ting som du dog også skal være opmærksom på, er at det kan være dine nyrer den er gal med.

Min veninde som har termin om 4 uger, har fået forstørrede nyrer. Og det godt møgnaller siger hun.

Så tag du hellere et smut til lægen og bliv tjekket igennem.

Kh Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.