Fotograf til fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.393 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. februar 2011

Godmorgen de'damer!

Jeg har været så svine heldig at blive spurgt om jeg vil være fotograf til min venindes fødsel!

Jeg vil jo gerne gøre mit bedste, og nu er mit spørgsmål så, H vad skal jeg huske at knipse!?  `

Hvad er det bedste billede fra din fødsel, og hvad ville du helst ikke ha haft billeder af?!?!

Min veninde har selvfølgelig selv nogle ønsker, men måske der er noget man ik lige havde tænkt på, som kunne være sjovt at ha på foto!?

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

K&S

Det her billede er vores ABSOLUT YNDLINGS

Anton er lige blevet født, er kommet op på brystet af mig og har fået en sok på hovedet

Vi har fået det printet på lærred i 100cmX60cm og det hænger over sengen i vores soveværelset

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville ikke have taget billeder "dernede fra".

Det vigtigste billede for mig var begge gange, hvor jeg lige har fået min dreng og pige op på maven og navlesnoren ikke er klippet endnu

Anmeld

15. februar 2011

Mumto3

Jeg har fået taget billled 'nedefra' da hovedet var kronet. Det er det VILDESTE billede, og jeg kan slet slet ikke fatte det er mig! Der er selvfølgelig INGEN der skal se det billed, og jeg ville heller ikke bryde mig om at en veninde tog sådan et billed. Vi var så heldige at jordemoderen tog det (hun så det jo alligvel)

Anmeld

15. februar 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Et a de billeder jeg nødigt ville undværer er et hvor jeg ligger og presser, og hvor hovedet er helt ude.... Man kan se alt på hende - øjne, øre, næse, mund osv... Det er et VILDT billede! Det er simpelthen så fasinerende et billede!

Derudover har jeg et billede meget kort tid efter fødslen hvor jeg ligger i sengen med Frederikke på brystet og hvor far og storesøster sidder på sengekanten i baggrunden

Anmeld

15. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
K&S skriver:

Det her billede er vores ABSOLUT YNDLINGS

Anton er lige blevet født, er kommet op på brystet af mig og har fået en sok på hovedet

Vi har fået det printet på lærred i 100cmX60cm og det hænger over sengen i vores soveværelset

Fantastisk billede

Anmeld

15. februar 2011

K&S

MoarHvidovre skriver:

Fantastisk billede

TUSIND TAK  

Anmeld

15. februar 2011

muzen

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Et a de billeder jeg nødigt ville undværer er et hvor jeg ligger og presser, og hvor hovedet er helt ude.... Man kan se alt på hende - øjne, øre, næse, mund osv... Det er et VILDT billede! Det er simpelthen så fasinerende et billede!

Derudover har jeg et billede meget kort tid efter fødslen hvor jeg ligger i sengen med Frederikke på brystet og hvor far og storesøster sidder på sengekanten i baggrunden

ej må vi se det. det lyder vildt godt og det ville jeg rigtig gerne se :-)

Anmeld

15. februar 2011

muzen

et af mine bedste billeder af min søn er hvad han ligger på vægten og bliver vejet. så man kan se ham og se hvad han vejer.

også skal man også have et billede af tavlen hvor de skriver farens navn morens navn om det er en dreng og pige og hvad tid barnet bliver født alle de fede detaljer.

jeg syntes også du skal have et hvor mor og far sidder med barnet som det her jeg har

Anmeld

15. februar 2011

Malene84

Tilmeldt skriver:

Godmorgen de'damer!

Jeg har været så svine heldig at blive spurgt om jeg vil være fotograf til min venindes fødsel!

Jeg vil jo gerne gøre mit bedste, og nu er mit spørgsmål så, H vad skal jeg huske at knipse!?  `

Hvad er det bedste billede fra din fødsel, og hvad ville du helst ikke ha haft billeder af?!?!

Min veninde har selvfølgelig selv nogle ønsker, men måske der er noget man ik lige havde tænkt på, som kunne være sjovt at ha på foto!?

Stine og Lisa.

• Et ur der viser hvad tid barnet kom ud
  • Et hvor mor og far kysser af glæde
  • Et hvor far holder mors hånd mens hun evt. presser
  • Et hvor barnet ligger hos mor for første gang
  • Et når barnet ligger på vægten (så man får tallet med)

Og ja, så er resten op til din venindes grænser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.