Af energi, selvtillid og tro på mig selv. Synes den er forsvundet lige så stille midt i projekt barnløs i behandling.
Jeg har rodet virkelig meget rundt i uddannelser, og har endelig fundet ud af hvad jeg vil lige nul men jeg føler lidt, at jeg spænder ben for mig selv. Fordi jeg er slidt, og vel også nedtrykt en hel del af tiden.
Synes jeg kæmper lidt meget for at opretholde et almindeligt liv midt i hele det her kaos, og en behandlingspause er nok også på vej... Men man glemmer jo ikke bare lige drømmen om et barn og savnet, fordi man pauser...
Jeg ved ikke hvor den stædige og viljestærke pige i mig er forsvundet hen. Måske kan jeg bare ikke se hende lige nu. Måske er det fordi jeg er slidt... det er det nok, men jeg har ikke mulighed for, f.eks. at tage en måned væk på ferie da jeg skal bestå nogle eksamener til sommer for at komme på drømmeuddannelsen.
Hvad har i andre gjort for at få samlet energi når i er ramlet ind i en lang dårlig periode??
Normalt kan jeg godt rejse mig og gå videre, men føler mig splitte, og ved ikke hvordan jeg skal få samlet brikkerne sammen - eller rettere hvor jeg skal starte....
Indtil videre ved jeg bare, at jeg skal have den omgang massage eller to, som jeg har lovet mig selv i 3 år, og så skal jeg helt sikkert finde lidt mere arbejde så jeg kan tjene lidt flere penge til selvforkælelse.
Mon nogen af Jer søde piger har nogle gode råd?

Anmeld