Bør jeg gøre noget eller være bekymret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Jeg er i dag 35+3 og har ikke rigtig mærket liv hele dagen. Når jeg har rykket til hende, drukket vand og hoppet(som det nu kan lade sig gøre), hun flytter sig langsomt eller slet ikke.. Min store datter lagde hånden på maven  og snakkede een gang da vi kom hjem, og hun flyttede sig med lynest hast til hendes hånd og stemme.

What to do?? - jeg skal til JM imorgen..

Sofie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Valle81

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg er i dag 35+3 og har ikke rigtig mærket liv hele dagen. Når jeg har rykket til hende, drukket vand og hoppet(som det nu kan lade sig gøre), hun flytter sig langsomt eller slet ikke.. Min store datter lagde hånden på maven  og snakkede een gang da vi kom hjem, og hun flyttede sig med lynest hast til hendes hånd og stemme.

Sofie

Hvis du har mærket liv idag så skal du værerolig.

Nogle dage er de mere aktive end andre, jeg har dage hvor jeg næsten ikke mærker bettefisen og så lige pludselig går han amok.

Din baby tagernok bare en god sovetur:0)

Men er du utryg og bange så ring til FG.

Christina

Anmeld

14. februar 2011

dorthemus

Måske er det stille før storm  Og hun har lagt sig til rette nede i bækkenet og der ikke er så meget bevægelsesfrihed.

Jeg ville ringe til FG og blive tjekket for en sikkerheds skyld

Anmeld

14. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Valle81 skriver:

Hvis du har mærket liv idag så skal du værerolig.

Nogle dage er de mere aktive end andre, jeg har dage hvor jeg næsten ikke mærker bettefisen og så lige pludselig går han amok.

Din baby tagernok bare en god sovetur:0)

Men er du utryg og bange så ring til FG.

Christina

Hun har fra første spark bevæget sig hele tiden, så nu når jeg i dag næsten ikke har mærket hende så tænker jeg hmm hmm.. Men når søster nu har sat hpnden på er jeg rolig. Pladsen er jo efterhånden trang der inde..

Tak for at du tog dig tid til og svare..

Anmeld

14. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Måske er det stille før storm  Og hun har lagt sig til rette nede i bækkenet og der ikke er så meget bevægelsesfrihed.

Jeg ville ringe til FG og blive tjekket for en sikkerheds skyld

Haha det har jeg også tænkt.. Skal dog til skanning, JM og læge de næste 3 dage, så jeg burde kunne vide det. Hehe..

Kender du ikke det der med når man gør alt for og mærke tegn på noget eller om der er noget galt, så enten står det stille ellers mærker man ting der ikke er der!?

Tak for du tog dig tid til og svare.

Anmeld

14. februar 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

LYT til din intuition.. siger den dig, at du har mærket liv, så vent til imorgen til jd... men siger den noget andet, så kontakt fødeafdelingen og få kørt en strimmel... heller være påpasselig end ikke...

Jeg har lyttet til min krop i begge graviditeter.. og begge gange født fortidlig, men jeg vidste godt når noget var skidt og når det ikke var... blødte hele vejen igennem med begge... Så lyt til din indre stemme.. lægerne vil også hellere se end engang for meget end for lidt....

Mette

Anmeld

14. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

Mathias Villads skriver:

LYT til din intuition.. siger den dig, at du har mærket liv, så vent til imorgen til jd... men siger den noget andet, så kontakt fødeafdelingen og få kørt en strimmel... heller være påpasselig end ikke...

Jeg har lyttet til min krop i begge graviditeter.. og begge gange født fortidlig, men jeg vidste godt når noget var skidt og når det ikke var... blødte hele vejen igennem med begge... Så lyt til din indre stemme.. lægerne vil også hellere se end engang for meget end for lidt....

Mette

Tak det vil jeg gøre..

Anmeld

14. februar 2011

SussieThyssen

Sjl-msl-Mkl skriver:

Sofie

Du skal slet ikke gøre spor.
Hun er nu ved at være så stor at hun begynder at have en søvnrytme, samt at pladsen er ved at være trang.
Når først man er så langt henne, kan de sove i et døgns tid ind imellem.
Så jeg er sikker på, at alt er som det skal være.

Kærligst
Sussie

Anmeld

14. februar 2011

dorthemus

Sjl-msl-Mkl skriver:

Haha det har jeg også tænkt.. Skal dog til skanning, JM og læge de næste 3 dage, så jeg burde kunne vide det. Hehe..

Kender du ikke det der med når man gør alt for og mærke tegn på noget eller om der er noget galt, så enten står det stille ellers mærker man ting der ikke er der!?

Tak for du tog dig tid til og svare.

Joooooo, er du vimmer!!! Kan sagtens huske at jeg nogle gange lå musestille og prøvede at mærke hende...og så skete der ikke en skid

Min niece mente, at det var fordi hun (barnet) lå stille fordi jeg gjorde det....schyyyy, nu sker der noget spændende så må jeg hellere ligge musestille...hahahha

Anmeld

14. februar 2011

Sjl-msl-Mkl

SussieThyssen skriver:

Du skal slet ikke gøre spor.
Hun er nu ved at være så stor at hun begynder at have en søvnrytme, samt at pladsen er ved at være trang.
Når først man er så langt henne, kan de sove i et døgns tid ind imellem.
Så jeg er sikker på, at alt er som det skal være.

Kærligst
Sussie

Tusind tak for det.. Jeg tænkte selv noget i samme stil. Jeg gør ikke noget nu, tager det bare med ro..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.