Erfaringer med Cybex - Pallas Autostolen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

SHERO

Nu kan jeg snart ikke strække den længere, må vist ud og købe en ny autostol her til april, Elias kan stadig være i sin første autostol på trods af han er 13 måneder, men han gider ikke rigtig ligge halvt ned mere, og pladsen kniber med overtøj på.

Så har set meget på Cybex, synes den ser super lækker ud, og kan godt lide ideen med puden der støtter fortil. Men er der nogen her der har den og har nogen erfaringer de vil dele, inden man smider 2000 kr efter den (når man ingen bil har hehe)

http://www.babysam.dk/cybex-pallas-autostol-lagoon-turkis.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

SHERO

Slet ingen??

Anmeld

15. februar 2011

ChatH

Kender ikke stolen men jeg er ikke fan af de der der kan bruges lang tid. tror ikke børnene sidder ligeså godt i dem og så syntes jeg de virer rigtig klodsede, men det er jo bare min mening

Anmeld

15. februar 2011

SHERO

Chatarina skriver:

Kender ikke stolen men jeg er ikke fan af de der der kan bruges lang tid. tror ikke børnene sidder ligeså godt i dem og så syntes jeg de virer rigtig klodsede, men det er jo bare min mening

Tjah kan sagtens se hvad du mener, men kan godt lide at den kan gøres længere.. så det kan justeres i størrelsen. Det er lidt mange penge at skulle købe to autostole når man ikke har bil, og måske kun skal bruge den 1 gang hver månede/hveranden... Ved ikke hvordan de sidder i den, for har aldrig set den før, men kunne være nogen herinde kunne anbefale eller omvendt... :-)

Anmeld

15. februar 2011

ChatH

Tullen85 skriver:

Tjah kan sagtens se hvad du mener, men kan godt lide at den kan gøres længere.. så det kan justeres i størrelsen. Det er lidt mange penge at skulle købe to autostole når man ikke har bil, og måske kun skal bruge den 1 gang hver månede/hveranden... Ved ikke hvordan de sidder i den, for har aldrig set den før, men kunne være nogen herinde kunne anbefale eller omvendt... :-)

ja så kan den selv. være god, men ellers kan man jo købe en brugt. nr. efter den første bruger de længe.. vores piger fik først den store stol da de blev 3 år så det er ikke en de lige vokser ud af

Anmeld

15. februar 2011

SHERO

Chatarina skriver:

ja så kan den selv. være god, men ellers kan man jo købe en brugt. nr. efter den første bruger de længe.. vores piger fik først den store stol da de blev 3 år så det er ikke en de lige vokser ud af

Har jeg også overvejet, den har nu er købt brugt. Men tænker det ikke er mange penge at give for en ny hvis den kan bruges så længe, og så er man sikker på den aldrig har været ude for uheld.. :-)

Anmeld

16. februar 2011

SHERO

Slet ingen der har denne stol?

Anmeld

17. februar 2011

An&Jo

jeg har ikke denne autostol.. Jeg har en rømer til min dreng, og han sidder super godt i den.. desuden kan jeg godt lide at jeg kan lægge ham ned når han falder i søvn så han ikke "taber" hovedet fordi han sidder op..

Anmeld

19. februar 2011

MorAnn

Hejsa

Der er 2 piger fra min mødergruppe der har den og de er super glade for den. Men de har købt den hos  http://www.kidsnbaby.dk/ som var lidt billiger en ex. babyvest, så det var da værd at tage med 

Mvh,

Pia

Anmeld

19. februar 2011

SHERO

MorAnn skriver:

Hejsa

Der er 2 piger fra min mødergruppe der har den og de er super glade for den. Men de har købt den hos  http://www.kidsnbaby.dk/ som var lidt billiger en ex. babyvest, så det var da værd at tage med 

Mvh,

Pia

Uhh tak for det, jah havde godt set der var lidt penge at spare der.. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.