ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

trisse

øv

sidder her på mit arbejde.. eller det vil sige tidligere arbejde, er blevet opsagt her fra d 1. pga. økonomi

har kun 2 arbejsdage tilbage, sidder så og for kigget i mine kollegaers skema og opdager så at min chefs datter( som længe har været vikar her) nu pludselig er skemasat til ca 30 timer om ugen... fuck det gør ondt i mig..

så er man så skide pligtopfyldende at man møder op og gør sig umage og så er det bare for at hans egen datter(som ikke er uddannet) skal have noget og lave... snøft

øv matte bare lige af med lidt..

kh den triste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Minmio

Hvor er det bare ØV du får lige en kæmpe krammer

Håber at du finder noget andet inden længe

Anmeld

14. februar 2011

ekzunz

trisse skriver:

øv

sidder her på mit arbejde.. eller det vil sige tidligere arbejde, er blevet opsagt her fra d 1. pga. økonomi

har kun 2 arbejsdage tilbage, sidder så og for kigget i mine kollegaers skema og opdager så at min chefs datter( som længe har været vikar her) nu pludselig er skemasat til ca 30 timer om ugen... fuck det gør ondt i mig..

så er man så skide pligtopfyldende at man møder op og gør sig umage og så er det bare for at hans egen datter(som ikke er uddannet) skal have noget og lave... snøft

øv matte bare lige af med lidt..

kh den triste

Er du ikke i en fagforening? For er der ikke noget med at hvis man bliver fyret pga. nedskæringer, så er der regler for hvor tidligt de må genbesætte stillingen?

Anmeld

14. februar 2011

Mellepige

Øv hvor surt, og egentligt også rigtig tarveligt syns jeg!

Du får lige en krammer

Anmeld

14. februar 2011

GUSO

øv da først et til dig.. jeg er da slet ikke sikker på at de må fyre dig pga økonomi , og så ansætte en anden.. chefens datter eller ej!! hvor er det luset... håber du snart finder et andet arbejde.. hilsen Camilla

Anmeld

14. februar 2011

twinny

puhhaaa. hvor øv... og hvor bliver man også bare sur...  

Måske skulle du ringe til din fagforening.... da jeg slet ikk tror de må gøre sådan...  Men så omvendt, hvor fedt er det og arbejde et sted, hvor man ikk føler sig velkommen...

Anmeld

14. februar 2011

132319

Znuzke skriver:

Er du ikke i en fagforening? For er der ikke noget med at hvis man bliver fyret pga. nedskæringer, så er der regler for hvor tidligt de må genbesætte stillingen?

Jeg tænker præcis det samme. Dog kan det jo være at datteren er "billigere" fordi hun ikke er uddannet?

Uanset hvad, kan jeg god forstå at du, TS, er ked af det 

Anmeld

14. februar 2011

Mamman

Profilbillede for Mamman

Tror ikke at man må fyre én på det grundlag, også ansætte/hyre en anden til det samme job. Jeg ville gå til fagforeningen som de andre også skriver

Anmeld

15. februar 2011

Bom

Hvis jeg var dig, så havde jeg pusset fagforeningen på dem...

Held og lykke med det hele.. Kom gerne med en update..

Anmeld

15. februar 2011

Guldet

Som de andre også nævner.. ring til din fagforening-.. Måske de kan hjælpe.. det er da ihvert fald et forsøg værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.