Min første fondant kage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

ZamanogDania

SD21 skriver:

Ej, den er da rigtig flot ! Min første fondant kage lignede noget der var løgn !

Hehehhe ej det tror jeg ikke på. Den har sikkert været fin. Har du så lavede flere? Synes altså man bliver afhængi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

ZamanogDania

Nadia&Daniel skriver:

Synes den er flot søde

Tak søde. den smagte os rigtig godt. Mmm

Anmeld

15. februar 2011

SD21

ZamanogDania skriver:

Hehehhe ej det tror jeg ikke på. Den har sikkert været fin. Har du så lavede flere? Synes altså man bliver afhængi

Ja ja, jeg har lavet nogle stykker efter den Hehe. Ja, det gør man også, men puuha hvor er det hårdt arbejde !

Anmeld

15. februar 2011

Pige2009

ZamanogDania skriver:

Ja som jeg kalder min kaos kage
Min mousse blev ikke som det skulle, og cremen blev heller ikke god, men den kunne bruges
Jeg skulle have hjælp fra nogle. TAK FOR JERES HJÆLP
Moussen blev til vanillie kagecreme fra Fakta. Så kom jeg anans stykker på kagecremen, for den ikke skulle blive alt for sød.

Meningen var jeg skulle lave roser osv, og de der bogstaver ihhhhh skulle lige prøve dem nogle gange inden de blev lidt gode.
Men altså til sidst blev jeg tilfreds. Min mand roste mig ihvertfald, ved så ikke om det var for at trøste mig eller den så god nok ud af min første fondant kage

Det er vores årsdag den 17/2, men vi fejret den lidt tidligere da manden skal på arbejde den dag.

I får lige et billed af en fondant rose som jeg lavede for 1 time siden til min kære mand hehe

Fin fin

Anmeld

15. februar 2011

ZamanogDania

Baagøe skriver:

Fin fin

Tak tak

Anmeld

15. februar 2011

ZamanogDania

SD21 skriver:

Ja ja, jeg har lavet nogle stykker efter den Hehe. Ja, det gør man også, men puuha hvor er det hårdt arbejde !

Det er rigtig hårdt, men det holder os ikke væk fra at lave heheh

Anmeld

15. februar 2011

SD21

ZamanogDania skriver:

Det er rigtig hårdt, men det holder os ikke væk fra at lave heheh

Nej, nemlig

Anmeld

16. februar 2011

Polkaprik

Eiii!!! Den blev da total fin!  Havde da frygtet det værste da vi talte sammen og viser du sådan en flot kage! Din snyder

Michelle

Anmeld

16. februar 2011

ZamanogDania

Polkaprik skriver:

Eiii!!! Den blev da total fin!  Havde da frygtet det værste da vi talte sammen og viser du sådan en flot kage! Din snyder

Michelle

Hahaha tro mig jeg frygtet os det værste. Men uden din hjælp havde det ikke lykkes

Anmeld

16. februar 2011

Bondepigen

ZamanogDania skriver:

Ja som jeg kalder min kaos kage
Min mousse blev ikke som det skulle, og cremen blev heller ikke god, men den kunne bruges
Jeg skulle have hjælp fra nogle. TAK FOR JERES HJÆLP
Moussen blev til vanillie kagecreme fra Fakta. Så kom jeg anans stykker på kagecremen, for den ikke skulle blive alt for sød.

Meningen var jeg skulle lave roser osv, og de der bogstaver ihhhhh skulle lige prøve dem nogle gange inden de blev lidt gode.
Men altså til sidst blev jeg tilfreds. Min mand roste mig ihvertfald, ved så ikke om det var for at trøste mig eller den så god nok ud af min første fondant kage

Det er vores årsdag den 17/2, men vi fejret den lidt tidligere da manden skal på arbejde den dag.

I får lige et billed af en fondant rose som jeg lavede for 1 time siden til min kære mand hehe

Den er da blevet superflot!!!

Hvad består den grønne creme så af...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.