bordkort..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2011

LRJ

vi havde printet billeder ud af julie , skrevet navne bagpå og brugt dem som bordkort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2011

BabyThilde

bøgelund1 skriver:

hvor kan man få sådan en fin lyserød farve lys, og servietter? de har jo den helt rigtige lyserød..

Ja jeg synes også de var så fine, servietterne er fra bilka og mener lysene er fra super best, ellers er de også fra bilka

Anmeld

18. februar 2011

bøgelund

LAURAS MOR skriver:

hej. den bordløber i midten af bordet, hvor har du købt den henne? - det ser bare rigtig flot ud.. 

Anmeld

18. februar 2011

Kaufie

Vi printede navnene ud på papir i stort format og fik Naja til at "holde" kortet og tog så billeder af hende i forskellige positioner (og forskellige outfits, så det tog os ca en uge...).

Dermed fik hver gæst et individuelt billlede af hende med deres eget navn på 

Vi gjorde det samme til Williams barnedåb for 3,5 år siden

Anmeld

18. februar 2011

Guldet

bøgelund1 skriver:

hej. den bordløber i midten af bordet, hvor har du købt den henne? - det ser bare rigtig flot ud.. 

Den er købt i kreativ Hobby

Anmeld

1. marts 2011

mortilnoahogmelina

Hmm , nu siger du at du har 10 tommelfingre , det har jeg selv , derfor har jeg købt træ klemmer som bordkort , og så har min søde mor strikket nogen små huer som hun limer på dem - men i panduro hobby kan du jo købe mange små ting som du kan lime på feks  

Anmeld

1. marts 2011

Benjamins'mor

Min mor er igang med at lave vores, de bliver blå formet som hjerter med et billede af vores søn i midten.

Anmeld

1. marts 2011

LinLin

Jeg har lavet ugler - der er en tråd med billeder herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.