Anonym skriver:
Den frygter jeg meget. Er faktisk bange for at blive fyrret når jeg skal fortælle at vi skal have nummer 2. Jeg er medlem af fagforening osv, men jeg er bare bange for at miste mit job, som jeg faktisk ellers holder meget af. Hvordan gjorde / fortalte i det at i ventede barn nr 2 eller 3 osv? 
Kh
Du får lige et
.
Du skal skam ikke være bange for at fortælle din chef at nr 2 er på vej. Som oftets synes jeg de er meget forstående. For når de har valgt en kvinde i den fødedygtige alder, så er de også forberedt på at der vil komme børn.
Da jeg i 2009 ventede min datter, var i et vikariat et sted hvor jeg havde været i 2 år. Jeg havde været åben omkring min graviditet hele tiden. Mit vikariat endte i juli. Jeg søgte de to faste stillinger der var slået op, men regnede bestemt ik med at få en stilling, da jeg havde termin slut nov. Men jeg var så heldig at få den ene stilling trods for graviditet. Derud over havde jeg fået en anden vikariat fra 1. aug til jeg skulle gå fra, så ik alle chefer ser graviditet som noget negativt.
Heldog lykke med det hele
Anmeld