Når man bare overhovedet ikke har nogen sans for indretning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Vidunderligeunger

... hvad gør man så?

Vi kan ikke betale os fra det i form af en indretningsarkitekt, så jeg må selv gøre det. Ingen af mine veninder har lige den stil jeg godt kan lide...

Vi skal igang med den helt store omgang i lejligheden. Vi er blevet enige om, at blive boende de næste 4-5 år, for så at spare penge til rejser og kommende hus. 

Men hvad skal jeg gøre?
Det jeg gerne vil have det skal være er lidt den der vintage stil, men i og med vi HAR sofa og spisebord med stole, som IKKE er vintage, synes jeg det er svært at lave, selvom jeg jo godt kunne pifte det op med vintage stilen?
Soveværelset har jeg nogenlunde styr på, det er værst med stuen...

Hvis nogen herinde er gode til at indrette stuer og har en masse gode ideer, så skriv gerne til mig hvis du har interesse i at hjælpe mig lidt.. så kan jeg sende lidt billeder evt.

Knus Mitzie, som INGEN indretningssans har og ikke ved hvilken stil der passer ind her  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

LauraLW

kan du ikke sætte lidt billeder af stuen ind i tråden?

Anmeld

14. februar 2011

Trine89

uuuh det lyder som en spændende projekt.. jeg skal selv igang med sammen projekt når vi kommer op i vores nye lejlighed om en månedes tid :p

du kan tro jeg glæder mig.. og jeg er nemlig også selv VILDT forelsket i den der vintages stil og har læst rigtig mange bøger om det og har lavet lidt selv studie i boligindretning (mest fordi jeg har en STOR drøm at blive indretningsarkitet. men har ikke råd til den uddannelse så derfor er det ikke blevet til mere en selvstudie) 

Anmeld

14. februar 2011

Vidunderligeunger

LauraLW skriver:

kan du ikke sætte lidt billeder af stuen ind i tråden?

god ide, er det første jeg gør i morgen tidlig!

Anmeld

14. februar 2011

Vidunderligeunger

Trine89 skriver:

uuuh det lyder som en spændende projekt.. jeg skal selv igang med sammen projekt når vi kommer op i vores nye lejlighed om en månedes tid :p

du kan tro jeg glæder mig.. og jeg er nemlig også selv VILDT forelsket i den der vintages stil og har læst rigtig mange bøger om det og har lavet lidt selv studie i boligindretning (mest fordi jeg har en STOR drøm at blive indretningsarkitet. men har ikke råd til den uddannelse så derfor er det ikke blevet til mere en selvstudie) 

lyder spændende.. jeg aner ik en skid om noget som helst haha, jeg har bare set bolig programmer og tænkt, wauw den stil er fed!! hehe

Anmeld

14. februar 2011

Trine89

BlyViol skriver:

lyder spændende.. jeg aner ik en skid om noget som helst haha, jeg har bare set bolig programmer og tænkt, wauw den stil er fed!! hehe

Kender det godt..

hehe jeg for også mange gode ideer fra boligprogrammerne.. hehe.. 

Men jah du må jo endelig skrive hvis der er noget du vil vide, ikke at jeg er specielt fagklog men jeg syntes selv jeg har nogle gode ting at sige

Anmeld

14. februar 2011

132319

Jeg har lidt det samme problem, jeg har fået det hele indrettet, men jeg ANER ikke hvad jeg skal have op på væggene 

Har fået malet et enkelt maleri men har masser af tom vægplads jeg simpelthen ikke aner hvad jeg skal stille op med 

Anmeld

14. februar 2011

LauraLW

BlyViol skriver:

god ide, er det første jeg gør i morgen tidlig!

Super, så kan det være der sidder en masse derude med alle de gode ideer du mangler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.