Har i og er I????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

B&J

jeg blev født den 6marts 2uger over tid

min søn blev født 9dage før tid og har fødselsdag den 4marts jeg kunne ha fået ham i fødselsdagsgave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Sees

Jeg havde termin med Emil d. 14. juni, men han kom den 26. maj - Han ville ud og være med til morfars fødselsdag 

Min mor havde termin d. 24. december med mig - Jeg kom den 14. december istedet for

Anmeld

14. februar 2011

Moar'en

Jeg fødte selv 4 dage før tid. Men blev født ca 1½ time for "sent". Min mors termin var d. 10 maj, og jeg kom d 11 maj kl 01.20. Så det var tæt på

Anmeld

14. februar 2011

CiSo

Jeg er selv født, dagen før termin.. Og Cilas kom 6 dage efter termin..

Anmeld

14. februar 2011

twinny

Synes det er meget sjovt at se hvornår i har født og hvor i selv er blevet født....

Anmeld

14. februar 2011

Jibbe

Jeg fødte Frej 2 dage før termin og er selv født dagen efter terminen hvilket jeg er glad for ellers havde jeg fødselsdag 24 december.

Anmeld

14. februar 2011

o1Mutte

Jeg blev født en måned efter termin ca Min mor var sat til den 20 nov. Jeg valgte at komme den 19 dec  

Håber ikke det er arveligt, for min moster gik også laang tid over

Anmeld

14. februar 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Jeg blev født en måned efter termin ca Min mor var sat til den 20 nov. Jeg valgte at komme den 19 dec  

Håber ikke det er arveligt, for min moster gik også laang tid over

puhhha det er lang tid....  det er det vidst ikk... heldigvis.... man bliver jo også tilbudt a blive sat igang idag..

Anmeld

14. februar 2011

meem

Fødte d. 4/8 kl. 18:59.. Havde termin d. 5/8.. Så 5 timer før termin

Anmeld

14. februar 2011

CarinaSB

herhjemme er vi alle født 1 dag over termin .. Jeg er født d 16 juli og min mor havde termin d 15 .. Noah er født d 1/8-09 og jeg havde termin d 31/7 .. Manden er født d 7/12 og hans mor havde termin d 6/12 .. :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.