Salg af kager.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Bambii

Heej piger..

Jeg tænkte på om der er nogen af jer der sælger jeres kager? Og hvad i eventuelt tager for dem?

Jeg har nemlig overvejet at begynde at lave kager til brylluper, barnedåb og sådan nogen ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Vial

Bambii skriver:

Heej piger..

Jeg tænkte på om der er nogen af jer der sælger jeres kager? Og hvad i eventuelt tager for dem?

Jeg har nemlig overvejet at begynde at lave kager til brylluper, barnedåb og sådan nogen ting

Så skal du passe med at reklamere for meget på fx facebook. Så kan du (helt berettiget, hvis du spørger mig) få besøg af levnemiddelskontrollen. Du skal jo kunne overholde en masse hygiejniske retningslinier. Tænk, hvis du fik inficeret et helt bryllupsselskab med en grim baktierie fordi, at du lige skulle skifte en ble midt i det hele.

Derudover så kan SKAT også fatte interesse, hvis du ikke betaler skat af din indkomst.

Anmeld

14. februar 2011

Bambii

KaMa skriver:

Så skal du passe med at reklamere for meget på fx facebook. Så kan du (helt berettiget, hvis du spørger mig) få besøg af levnemiddelskontrollen. Du skal jo kunne overholde en masse hygiejniske retningslinier. Tænk, hvis du fik inficeret et helt bryllupsselskab med en grim baktierie fordi, at du lige skulle skifte en ble midt i det hele.

Derudover så kan SKAT også fatte interesse, hvis du ikke betaler skat af din indkomst.

Nu tænkte jeg også lidt mere privat altså venner, arbejde og sådan noget

Anmeld

14. februar 2011

Vial

Bambii skriver:

Nu tænkte jeg også lidt mere privat altså venner, arbejde og sådan noget

Jep, men det samme gælder for dem.

Der er ingen forsikrigner der dækker, hvis et helt selskab bliver dækket, når man har fået kagen lavet privat.

Ved dog godt at det fungerer fint i praksis. Jeg ville dog aldrig købe en kage privat. Så hellere hos en konditor.

Anmeld

15. februar 2011

Magsen

Bambii skriver:

Heej piger..

det har jeg egentlig også tænkt over ..

så nu bliver den lige oppet :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.