Ørevoks..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Christina.78

Hvordan fjerner I bedst ørevoks fra de smås ører - har hørt lidt fra lægen om varm olie meeeen...hvordan lige det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Snefnug1984

generelt skal man jo slet ikke fjerne ørevoks, ung som gammel medmindre det lige sidder der hvor man kan se det?

Anmeld

14. februar 2011

Henri84

Vi har altid fået at vide af ungernes ørelæge at vi endelig ikke må fjerne det... Så vi lader det være

Anmeld

14. februar 2011

Christina.78

Ok, men dette ved Cecilie har været lidt tykt og sad i en god klat i øreåbningen..og kan se der er mere lidt længere inde..knap så lækkert at se på og hun klør sig også lidt i øret - tænker det generer hende lidt??

Anmeld

14. februar 2011

Ranarupta

Christina.78 skriver:

Hvordan fjerner I bedst ørevoks fra de smås ører - har hørt lidt fra lægen om varm olie meeeen...hvordan lige det???

Jeg vasker øreindgange med en vaskeklud, når bassen er i bad (hver anden dag) og når han så bliver tørret, bruger jeg en af de der vatpinde til børn - bare for at sikre mig, at jeg får tørret ham ordentligt. 
Når jeg skriver det, så virker det lidt voldsomt, men altså jeg er meget forsigtig.

Anmeld

15. februar 2011

Brams

Christina.78 skriver:

Vi fjerner aldrig ørevoks, med mindre det sidder helt yderligt i øret. Ørelægen sagde til os, at vi måtte fjerne det vi kunne med albuen  så han mener vist klart at man ikke skal gøre det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.