Kroppen kan simpelthen ikke finde ro!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

L-Mortil3

Ja jeg har brug for lidt "beroligende råd" hvis man kan kalde det det, det startede da jeg ville ligge mig til at sove i aftes (natten til idag), Jeg kunne slet ikke finde ro, der var en konstant uro i kroppen, vendte og drejede og vendte og drejede kl. 01.30 falder jeg endelig i søvn, bare for at vågne fyldt med uro igen kl. 03.30 falder kort i søvn igen fra 4.00-5.00 hvor vi står op, og hele dagen har jeg bare været HELT ved siden af mig selv, jeg kan ikke samle mig om noget som helst, tage stilling til noget, så er jeg sulten, så er jeg ikke alligevel osv...

Jeg blir SINDSYG! Hvad kan man lige som temmelig gravid tage der giver kroppen lidt ro??? Har prøvet en kop kamillethe, men det har ingen effekt haft...

Nogen gode råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

FruEllingsen

Har desværre ikke nogle gode råd.

Men du får da lige en krammer her fra

Håber du finder noget der kan give dig lidt ro i kroppen, så du kan få slappet ordentlig af

Anmeld

14. februar 2011

Ranarupta

Line&Liam skriver:

Ja jeg har brug for lidt "beroligende råd" hvis man kan kalde det det, det startede da jeg ville ligge mig til at sove i aftes (natten til idag), Jeg kunne slet ikke finde ro, der var en konstant uro i kroppen, vendte og drejede og vendte og drejede kl. 01.30 falder jeg endelig i søvn, bare for at vågne fyldt med uro igen kl. 03.30 falder kort i søvn igen fra 4.00-5.00 hvor vi står op, og hele dagen har jeg bare været HELT ved siden af mig selv, jeg kan ikke samle mig om noget som helst, tage stilling til noget, så er jeg sulten, så er jeg ikke alligevel osv...

Jeg blir SINDSYG! Hvad kan man lige som temmelig gravid tage der giver kroppen lidt ro??? Har prøvet en kop kamillethe, men det har ingen effekt haft...

Nogen gode råd?

Jeg har ikke nogle gode råd, men vil bare sige, at sådan havde jeg det også, da jeg var gravid... Kunne ikke gøre noget for at ændre på det...  

Anmeld

14. februar 2011

Tinehh

Hejsa..

Puha, øv øv ! Jeg kender det alt for godt.. Har lagt syg i 6 uger efterhånden med konstant hoste og højgravid!! Det er umuligt at få nogen som helst form for god nattesøvn..

Nu siger du at du har prøvet kamille the.. Så ved jeg ikke helt hvad jeg skal foreslå. Fordi jeg fandt ud af at jeg skulle bare drikke en 2-3 kopper kamille the med honning og mælk, så finder kroppen ro, da det er beroligende.

Sender dig en kæmpe krammer .. og håber du finder en løsning ellers må vi kære gravide bare hænge i.. Desværre!

Knus Tine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.