Røde prikker over hele kroppen KLAMT

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

dollygirl

Årh er der nogen der kan hjælpe mig .. er ved at dø af skræk. Har aldrig i mit liv haft disse mærkelige prikker på kroppen, de er røde og det klør og der vokser mere og mere . Nu har jeg på halsen også .. og det nærmere sig ansigtet også.

Har haft det i en måned nu . Lægen kan ikk finde ud af hvad det kan være .. de siger det skal nok forsvinde og ellers er det bare allergi . Men allergi for hvad , kan de ikk sige det. Årrrh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

dollygirl

hjæælp

Anmeld

14. februar 2011

sarahb

har du ikk et billede, for det ka jo være maaange ting søde..

Anmeld

14. februar 2011

dollygirl

sarahb skriver:

har du ikk et billede, for det ka jo være maaange ting søde..

jo tager et billed nu og sætter ind

Anmeld

14. februar 2011

Lærke & Lucas

Det er måske noget nældefeber.

Anmeld

14. februar 2011

Dansker i England

Det kunne lyde som de prikker/udslæt jeg havde - og det var parfume allergi. Prøv evt at undgå parfume indtil du har fået svar fra lægen.

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

lillepuller skriver:

Årh er der nogen der kan hjælpe mig .. er ved at dø af skræk. Har aldrig i mit liv haft disse mærkelige prikker på kroppen, de er røde og det klør og der vokser mere og mere . Nu har jeg på halsen også .. og det nærmere sig ansigtet også.

Har haft det i en måned nu . Lægen kan ikk finde ud af hvad det kan være .. de siger det skal nok forsvinde og ellers er det bare allergi . Men allergi for hvad , kan de ikk sige det. Årrrh

jeg havde en veninde der led af parfume allergi.... hvis hun fik parfume på kroppen kom hendes hud til at ligne en skruptudse...

en masse røde knopper, som kløede... prøv at undgå parfume i vaskepulver, undgå skyllemiddel med parfume osv...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.