baby vending(lidt lang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2011

birthee

Maja88 skriver:

det har min også. men jeg kom for 14 dage siden ind og blev tjekket og skulle så komme ugen efter igen og da den så stadigvæk sad og bæev jeg sendt til scanning og vending.. de vender ikke gerne før man er 36+ faktisk helst 37.

men min mave begyndte at synke sådan rimelig heftigt og har jo så også fået bekræftet i dag den sidder rimelig godt fast med numsen.

Min baby sidder også med numsen godt nedad, nogle gange kan det næsten føles som om man ikke kan gå, uden at det gør vildt ondt... har også fået svært ved at sidde i perioder... så er spændt på hvad jordemoder siger når jeg skal derned igen... vil da også lige vende det med hende, når jeg skal til fødselsforberedelse imorgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

CiSo

Maja88 skriver:

jamen hun kunne ikke tage mere fat.... AV...... men jeg er slet slet ikke skuffet over det er kejsersnit..

Dejligt at hører du ikke er skuffet.. 

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

sophieamalia skriver:

Dejligt at hører du ikke er skuffet.. 

nej var meget afklaret med det.... har vidst i lang tid den sad op og der var 50% chance så er ok.

Anmeld

14. februar 2011

FruEllingsen

Sikke da en oplevelse.

Kan godt forstå at du ikke har lyst til at prøve det igen. Det var da godt manden var med til at støtte dig.

Ihh er du ikke ved at dø af spænding over at i snart skal være mor og far!!!!

Når vi at ses igen inden?

Anmeld

14. februar 2011

Maja88

Drømmer skriver:

Sikke da en oplevelse.

Kan godt forstå at du ikke har lyst til at prøve det igen. Det var da godt manden var med til at støtte dig.

Ihh er du ikke ved at dø af spænding over at i snart skal være mor og far!!!!

Når vi at ses igen inden?

det kommer an på hvornår i har tid til at ses... er først i næste måned jo, men det er jo også lige om snart...

jo er meget mærkeligt man ved hvilken dag, man bliver forældre.

men vi ved ikke noget tidspunkt så..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.