Frejs barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.986 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Jibbe

Så blev lille Frej endelig døbt. 6½ måned skulle han være før det passede med at hans far var hjemme. 

Vi fik vores grønlandske nationaldragt tilsendt, den var lidt stor men nu fik han den på alligevel.

Alt gik godt på trods af at han havde feber og i dagene op til havde han næsten 40 i feber så vi var meget spændte på udfaldet. Nu er det overstået, han er feberfri igen og i hopla.

Præsten som vi kender meget godt holdte en spændende gudstjeneste (fik jeg fortalt, vi skulle først være der 1130 Frej og jeg). Midt under prædikenen siger han foran ca. 200 gæster "Søren kan du følge med?" og kiggede ned på min far. Præsten siger altid at han prøver at gøre det endnu mere spændende når min far endelig kommer i kirke. Det var sjovt at få fortalt og det gør det hele lidt mere personligt

Det var bare en skøn dag med dejlig mad (som jeg havde været meget spændt på) og dejlige gæster!

Lidt billeder fra kirken kommer her med Frej i nationaldragt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

smokin

Hvor er han sød og nu forstår jeg pludselig navnet Frej 

Anmeld

14. februar 2011

Dot D

Det er altid dejligt med en mere personlig prædiken.... Stort tillykke med dagen og hvor ser han fin ud i dragten

Anmeld

14. februar 2011

Jibbe

Zette skriver:

Hvor er han sød og nu forstår jeg pludselig navnet Frej 

Frej er et nordisk navn ( han var tvillingebror til guden Freja). Vi havde kigget på grønlandske navne men de passede ikke helt til ham. SÅ det blev bare nordisk istedet 

Anmeld

14. februar 2011

Jibbe

Dot D skriver:

Det er altid dejligt med en mere personlig prædiken.... Stort tillykke med dagen og hvor ser han fin ud i dragten

Tusind tak

Anmeld

2. april 2011

bullerbassen

Et forsinket tillykken med dåben.

Hvor er han bare fin i dragten

Anmeld

2. april 2011

Jibbe

bullerbassen skriver:

Et forsinket tillykken med dåben.

Hvor er han bare fin i dragten

Tusind tak! Ja han var så fin og klarede det bare så godt på trods af han var syg. Men han er også verdens største charmetrold!

Anmeld

2. april 2011

bullerbassen

Jibbe skriver:

Tusind tak! Ja han var så fin og klarede det bare så godt på trods af han var syg. Men han er også verdens største charmetrold!

Ja det jo det han er den lille trold - en lille lækker bisken

Anmeld

3. april 2011

DK

Neeeej hvor er Frej bare lækker i den dragt! Altså hvor ser han bare nuttet og sej og smuk ud på en gang!! Den kan jeg godt forstå at du gerne ville have ham i, og den ser slet ikke for stor ud!

Cool med en præst der personaliserede det hele! Og tillykke med navnet til bettemanden!

Anmeld

4. april 2011

Jibbe

DK skriver:

Neeeej hvor er Frej bare lækker i den dragt! Altså hvor ser han bare nuttet og sej og smuk ud på en gang!! Den kan jeg godt forstå at du gerne ville have ham i, og den ser slet ikke for stor ud!

Cool med en præst der personaliserede det hele! Og tillykke med navnet til bettemanden!

Tusind tak! Så er det snart Richards tur er det ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.