Av .. Hjælp !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Mauser.

Hej piger .. 

Jeg er snart i uge 6, men har SERIØST så ondt i maven, altså i tarmen tror jeg, kan ikke rigtig komme på toilet  og er VILDT oppustet meget af tiden, kunne slet ikke sove i nat pga. mave smerter, og der kommer bare intet når jeg sidder på toilette .. 

Nogen der har oplevet det i forbindelse med graviditet ? 

Nogen gode råd ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Mauser.

INGEN ?? 

Anmeld

14. februar 2011

Stéphanie

Mulleunge skriver:

Hej piger .. 

Jeg er snart i uge 6, men har SERIØST så ondt i maven, altså i tarmen tror jeg, kan ikke rigtig komme på toilet  og er VILDT oppustet meget af tiden, kunne slet ikke sove i nat pga. mave smerter, og der kommer bare intet når jeg sidder på toilette .. 

Nogen der har oplevet det i forbindelse med graviditet ? 

Nogen gode råd ? 

Først og fremmest.. Stakkels dig! Det er virkelig ikke sjovt.. Har selv været det samme igennem, det gik dog hurtigt over igen, jeg spiste overdrevet fiberrigt da det stod værst på, prøv evt. med svesker hvis du kan få det ned? - Ellers må du en tur til lægenså han kan hjælpe dig.. Hvis det bliver rigtig slemt så prøv og ring til vagtlægen, det andet kan være ulideligt.. 

Held og lykke

Anmeld

14. februar 2011

Mauser.

momse22 skriver:

Først og fremmest.. Stakkels dig! Det er virkelig ikke sjovt.. Har selv været det samme igennem, det gik dog hurtigt over igen, jeg spiste overdrevet fiberrigt da det stod værst på, prøv evt. med svesker hvis du kan få det ned? - Ellers må du en tur til lægenså han kan hjælpe dig.. Hvis det bliver rigtig slemt så prøv og ring til vagtlægen, det andet kan være ulideligt.. 

Held og lykke

Det er seriøst frygteligt !!! har det så elendigt altså ..  

Ja jeg må fylde mig med svesker altså ! der er ikke andet for .. mon det er meget normalt i forbindelse med graviditet ? 

Anmeld

14. februar 2011

Filippa & Liva

Mulleunge skriver:

Ja jeg må fylde mig med svesker altså ! der er ikke andet for .. mon det er meget normalt i forbindelse med graviditet ? 

Smukke..

Det er helt normalt med forstoppelse eller fordøjelsesproblemer under sin graviditet..

Prøv at spise noget mad som måske kan hjælpe dig til at komme på wc og få maven i balance igen.

Anmeld

14. februar 2011

Mauser.

BigBabyWish skriver:

Smukke..

Det er helt normalt med forstoppelse eller fordøjelsesproblemer under sin graviditet..

Prøv at spise noget mad som måske kan hjælpe dig til at komme på wc og få maven i balance igen.

IH DET GØR ONDT  

Kan jo nærmest ikke sove om natten pga af det! Køber alle de svesker de har i Bilka gør jeg .. 

Anmeld

14. februar 2011

håber snart det er os

Mulleunge skriver:

ja det er det 

jeg har også lige været meget forstoppet det er bare ikke sjovt det gør så ondt 

du må bare i gang med sveskerne 

og hjælper det ikke så søg læge 

der er ingen grund til at gå så længe med de smerter når du kan få noget fra lægen der kan hjælpe dig 

Anmeld

14. februar 2011

Stéphanie

Mulleunge skriver:

Jeg kan personligt snart heller ikke finde noget værre..

Ja prøv det, virker det ikke så er det vidst en tur til lægen.. Men husk - der går lidt tid før det virker, håber du klarer den så længe..

Jeg har efterhånden hørt om en del der har døjet med det og har også selv gjort så det er der da noget der godt kan tyde på... 

Anmeld

14. februar 2011

Mauser.

Okay (: tak .. Det startede bare med luft, og at jeg var oppustet, men nu er det så blevet meget værre altså .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.