Steder at holde bryllup omkring ringsted søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.320 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Sildefisk

Skal holde bryllup til sommer og var egentlig blevet enige om et sted men der er ikke mulighed for overnatning, hvilke vi er kede af.

Vi har set på:

1.Sørup herregård

2. Kongekilde friluftsgård (som er så fint et sted, men alt er optaget og har været det siden okt 2010 )

3.Mange godser. der koster spidsen af en.... (både lokaleleje osv det bliver for dyrt)

Nogle der kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Ka+Ma=Be

myr81 skriver:

Skal holde bryllup til sommer og var egentlig blevet enige om et sted men der er ikke mulighed for overnatning, hvilke vi er kede af.

Vi har set på:

1.Sørup herregård

2. Kongekilde friluftsgård (som er så fint et sted, men alt er optaget og har været det siden okt 2010 )

3.Mange godser. der koster spidsen af en.... (både lokaleleje osv det bliver for dyrt)

Nogle der kan hjælpe??

Sørup herregård er FANTASTISK! Der var jeg til bryllup i sommers. Den eneste ulempe er deres store sal hvor der kun er ÉT vindue, hvilket var helt ulideligt med 35-40 grader!  

Men ellers var det et helt vidunderligt sted Lækker mad og lækre omgivelser, pool og brunch - jamen jamen jamen

Anmeld

14. februar 2011

Sildefisk

Tak for dit svar.

Desværre havde vi absolut ikke et særligt godt indryk af stedet, de lovede os først et lokale, for så at trække i land igen med, at så skulle vi love nogle af vores gæster også ville overnatte

Anmeld

14. februar 2011

Ka+Ma=Be

myr81 skriver:

Tak for dit svar.

Desværre havde vi absolut ikke et særligt godt indryk af stedet, de lovede os først et lokale, for så at trække i land igen med, at så skulle vi love nogle af vores gæster også ville overnatte

Oki Det var da en ærgerlig attitude. Nu har jeg selvfølgelig også kun været gæst, men jeg nød det i fulde drag!

Anmeld

14. februar 2011

Sildefisk

Jamen det er også et flot sted

Synes bare ikke ,at de kan være bekendt at stille folk noget i udsigt, som de så trækker i land med igen

Anmeld

17. februar 2011

Sildefisk

Menstrup kro, nogen der har efaringer?

Tager imod nye forslag med kyshånd

Anmeld

17. februar 2011

LLN

Vi holdt bryllup i Krebehuset, men det er nærmere ved Sorø.

http://www.krebshuset.dk/

Anmeld

17. februar 2011

ekzunz

myr81 skriver:

Menstrup kro, nogen der har efaringer?

Tager imod nye forslag med kyshånd

Mine forældre holdt sølvbryllup på Menstrup Kro. 1/4 af selskabet fik salmonellaforgiftning, og min kusines mand var ved at dø af det. De købte, på det tidspunkt, æg på de lokale gårde - og vi fik isdessert....

Anmeld

17. februar 2011

ekzunz

Der er også Skjoldnæsholm. Det skulle være helt utroligt smukt - og godt.

Der ligger også et sporvejsmuseum i forbindelse med, eller i nærheden af.  DR havde nogle bryllupsprogrammer med Puk Elgaard, og der besøgte de Sporvejsmuseet, da de overvejede at holde et af bryllupperne der, så hvis du finder programmet på DR's hjemmeside kan man sikkert få et indtryk af om det er godt eller skidt

Anmeld

17. februar 2011

Sildefisk

Znuzke skriver:

Der er også Skjoldnæsholm. Det skulle være helt utroligt smukt - og godt.

Der ligger også et sporvejsmuseum i forbindelse med, eller i nærheden af.  DR havde nogle bryllupsprogrammer med Puk Elgaard, og der besøgte de Sporvejsmuseet, da de overvejede at holde et af bryllupperne der, så hvis du finder programmet på DR's hjemmeside kan man sikkert få et indtryk af om det er godt eller skidt

Tak for svar det må jeg kigge nærmere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.