Jeg er simpelthen chokeret over folks opførsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Mette.

Hej piger.

Jeg synes simpelthen det her er for groft!, vi bor i lejlighed, hvor man kommer ind i lejlighederne via en svalegang. I hver ende er der så en opgang, hvor der er to lejligheder som har indgang fra.

I den ene opgang, hvor vi også går ind for at komme med elevatoren til 4. sal, hvor vi bor, bor der en pige ude. Hun har lige fået sig en lille hund, fred være med det.

Men tror i så ikke hun, i stedet for at gå ned med hunden, tager den ud på svalegangen og lader den pisse herude hvor vi som bor her går med vores børn og barnevogne! Det er simpelthen så ulækkert og hvordan kan man få sig selv til det? Jeg er chokeret over hvad folk finder på.

fra en frustreret Mette, som vidst endnu engang må have fat i udlejer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

otlitrom

Ej, AD!! Hvis man skal have dyr skal man også behandle dem ordentligt, og kunne finde ud af alm. pli!

Jeg kan godt forstå du er muggen. Det havde jeg også været!!

Anmeld

14. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Mette. skriver:

Hej piger.

Jeg synes simpelthen det her er for groft!, vi bor i lejlighed, hvor man kommer ind i lejlighederne via en svalegang. I hver ende er der så en opgang, hvor der er to lejligheder som har indgang fra.

I den ene opgang, hvor vi også går ind for at komme med elevatoren til 4. sal, hvor vi bor, bor der en pige ude. Hun har lige fået sig en lille hund, fred være med det.

Men tror i så ikke hun, i stedet for at gå ned med hunden, tager den ud på svalegangen og lader den pisse herude hvor vi som bor her går med vores børn og barnevogne! Det er simpelthen så ulækkert og hvordan kan man få sig selv til det? Jeg er chokeret over hvad folk finder på.

fra en frustreret Mette, som vidst endnu engang må have fat i udlejer.

ja tak, fat i udlejer hurtigt! hvad er det for noget svineri....

Anmeld

14. februar 2011

MissGeoh

Er det ikke bare at gå til udlejer eller boligforeningen og smide en klage?

Det havde jeg gjort.  

Anmeld

14. februar 2011

Mette.

kitty skriver:

Ej, AD!! Hvis man skal have dyr skal man også behandle dem ordentligt, og kunne finde ud af alm. pli!

Jeg kan godt forstå du er muggen. Det havde jeg også været!!

Vi kan kun blive enige. Hvis man er gammel nok til at få et dyr er man også gammel nok til at passe dem ordentligt - og det er da virkelig også synd for hunden den ikke bliver luftet ordentligt.

Anmeld

14. februar 2011

Mette.

Ni-ko-li-ne skriver:

ja tak, fat i udlejer hurtigt! hvad er det for noget svineri....

Vi har taget kontakt til ham nu og håber han hurtigst muligt vil gøre noget ved det..

Anmeld

14. februar 2011

Mette.

MissGeoh skriver:

Er det ikke bare at gå til udlejer eller boligforeningen og smide en klage?

Det havde jeg gjort.  

Jo det har vi gjort og vores nabo har taget billeder og sendt i en mail, så nu håber vi han hurtigst muligt får det stoppet, for det er simpelthen for ulækkert.

Anmeld

14. februar 2011

Diana...

EJ føj det er sgu ikke i orden og pisse synd for hunden jeg ville straks gå videre med det 

Anmeld

14. februar 2011

MissGeoh

Mette. skriver:

Jo det har vi gjort og vores nabo har taget billeder og sendt i en mail, så nu håber vi han hurtigst muligt får det stoppet, for det er simpelthen for ulækkert.

Ja det må man sige det er. VI har nogen på vores opgang der smider skodder fra cigaretter og andet godt, men vi ved desværre ikke hvem det er, så det kan vi ikke engang klage over. :/

Anmeld

14. februar 2011

Mette.

Diana... skriver:

EJ føj det er sgu ikke i orden og pisse synd for hunden jeg ville straks gå videre med det 

Ja, vi kan kun blive enige, hvis man er gammel nok til at anskaffe sig dyr må man simpelthen også behandle dem ordentligt og herunder lufte dem ordentligt.

Vi har ringet til vore udlejer, så håber han får det stoppet nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.