Opdatering på polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. september 2008

Lullaby

Ja så var vi til polterabend igår. Der var flere gange hvor der blev bedt om at man kom med ideer, mine ideer var for vilde (som i nok kan huske jeg skrev om) og at hun ikke var den type. Men dagen oprendt og de vidste vi kom (hans mor havde sladret >()
Da hun spurgte hvad vi skulle sagde jeg at hun skulle hoppe i faldskærm hvorpå hendes øjne lyser op og hun siger: Ej hvor vildt, det har jeg altid villet prøve!" Jubii... så kunne vi fortælle hende at hun skulle i kurbad. Vi gav 1200 kr for at hun kom i chokoladeindpakning, vi fik champagne som ingen drak og for gammelt chokolade. Jeg syntes godt nok det var latterligt. 1200 kr for det. 8( For 900 kr havde hun kunnet få indpakning, bad i et trækar med olier og en gang massage. Latterligt. Bare fordi det hed polterabend så var det vildt godt syntes hende der planlagde det. Så tog vi hjem til en af de andre i 4 timer og drak lidt sodavand/øl imens vi ventede på at kunne bowle. Bagefter tog vi på restaurant hvor vi mødtes med drengene. Jeg syntes alt i alt at det var en skoddag. :(
Hvad hun syntes om det? Sådan rigtigt? Ved jeg ikke eftersom hun sagde det var godt men om hun ville være ærlig ved jeg ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2008

fam.4xc

I bund og grund må vi håbe hun synes hun havde en dejlig dag i sine venners selskab - det var jo trods alt hendes dag og ik jeres;) Men ja det er da mange penge når man ik selv synes det var fedt...

Anmeld

28. september 2008

rlyn

Hvis I spurgte mig, efter sådan en dag, ville den altid have været god, da den er tilrettelagt med de bedste intentioner fra mine nære :)(L)

Så jeg håber da hun havde en god dag :) men mon ikke ;) ...også selv om planlagte ting ikke altid arter sig 100%.

Jeg synes hvertfald det lyder til, at I har haft en rigtig god dag - trods småmissere ;)

Jeg kan huske en polterabendt, jeg en gang var med til. Noget nær alle aktiviteter (bl.a. rapelling, kørsel med travhest m.m.) fik kommentaren "det kan jeg da sagtens" med på vejen. Til sidst synes jeg sq egentligt det blev lidt fesent at høre på. Nærmest som om: "kan I ikke finde på noget mere spændende"
Men man er vel også lidt overspændt på sådan en dag *S*

Knus
Rikke (H)

Anmeld

28. september 2008

Lullaby

Det er ikke fordi at jeg ikke syntes at dagen skal tilrettelægges efter hende. Men jeg syntes for det 1 at 1200 kr for en gang chokoladeindpakning er helt henne i hampen når man kan få meget mere for de samme penge. Og jeg tror da ikke hun ville have nydt det mindre af at få mere ;) Men bare hendes udtryk kunne jeg se, at hun helt klart gerne ville have prøvet det faldskærmsudspring og så er jeg bare sur over, at de andre mente at det var for vildt for hende >(

Anmeld

28. september 2008

MorCamilla

Det var da en lidt træls følelse du sidder med efter det der skulle have været en fed dag med veninderne...
Jeg håber at bruden alligevel havde en go og hyggelig dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.