Lejlighed i København

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

Saka

Hej alle. jeg er ny herinde, har lige fundet ud af jeg er gravid. er nu i 8uge. Det er sådan at jeg pt bor i sverige men ikke kan bo her længere. Derfor leder jeg AKUT efter en lejlighed her i kbh. Jeg arbejder fuldtid. Vi leder efter en 2 værelses, i kbh og huslejen må max. være 6000. Jeg håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe mig

Mvh Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

eElak

Sarakaroui skriver:

Hej alle. jeg er ny herinde, har lige fundet ud af jeg er gravid. er nu i 8uge. Det er sådan at jeg pt bor i sverige men ikke kan bo her længere. Derfor leder jeg AKUT efter en lejlighed her i kbh. Jeg arbejder fuldtid. Vi leder efter en 2 værelses, i kbh og huslejen må max. være 6000. Jeg håber virkelig der er nogen af jer der kan hjælpe mig

Mvh Sara

arbejder du i KBH?

Så skriv dig op i KAB - fællesventelisten.. Der kan du komme på en fleksibel udlejningsliste, pga du har job (i kommunen).

ved ikke hvor hurtigt det kan gøres, men det er i hvert fald en start

Anmeld

14. februar 2011

Saka

KaLee skriver:

arbejder du i KBH?

Så skriv dig op i KAB - fællesventelisten.. Der kan du komme på en fleksibel udlejningsliste, pga du har job (i kommunen).

ved ikke hvor hurtigt det kan gøres, men det er i hvert fald en start

Ja men det går desværre ikke hurtigt nok. har snakket med dem og selvom det går hurtigere end normalt så er det desværre ikke hurtigt nok da ventetiden er ca de 6 måneder Men tak for tippet

Anmeld

14. februar 2011

qp

Sarakaroui skriver:

Mvh Sara

Hvis det er akut og her & nu er den blå avis nok det eneste der kan hjælpe dig. Det er jo sindsyg svært, at få en lejlighed i Kbh - men det ved du sikkert alt om

Men derudover er det jo den med flexibel udlejning som de fleste boligselskaber nu er en del af, KAB, FSB o.l - det er der hvor man foretrækker unge der arbejder i Kbh

Held og lykke

Anmeld

14. februar 2011

eElak

qp skriver:

Hvis det er akut og her & nu er den blå avis nok det eneste der kan hjælpe dig. Det er jo sindsyg svært, at få en lejlighed i Kbh - men det ved du sikkert alt om

Men derudover er det jo den med flexibel udlejning som de fleste boligselskaber nu er en del af, KAB, FSB o.l - det er der hvor man foretrækker unge der arbejder i Kbh

Held og lykke

Så stemmer jeg i her...

Frem med den blå avis, eller få fat i en adgang til boligportalen..

Anmeld

14. februar 2011

Saka

qp skriver:

Held og lykke

hehe jeg har prøvet dba tjekker den regelmæssigt, derudover har jeg også betalt adgang til nogle sider men desværre uden held Derfor tænkte jeg at jeg ville prøve her, det ku jo være der er nogen der kender nogen (....).

men ja fleksibel udlejning har jeg hørt om men desværre lægger ventetiden på ca de 6måneder lige nu

Anmeld

14. februar 2011

as84

hej vi har vores andelsbolig til salg på frederiksberg. 2 værelser med husleje på næsten 3000,- skriv til mig for mere info

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2011

as84

as84 skriver:

hej vi har vores andelsbolig til salg på frederiksberg. 2 værelser med husleje på næsten 3000,- skriv til mig for mere info

se bort fra billederne det er en fejl

Anmeld

14. februar 2011

Saka

as84 skriver:

hej har sendt dig en privat besked

Anmeld

14. februar 2011

Maja_4000

Jeg har også en to værelses andel til salg - Men den er i Roskilde  Husleje er knap 3000 inkl. alt (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.