Hejsa..
Sådan en møgsituation at stå i...
Mht. tandlæge - du kan søge om enkeltydelser på kommunen - ligesom qp er inde på..
Du kan evt også aftale med tandlægen at skyde betalingen, eller dele det op i færre puljer...
BOligstøtte der kan du få acontobeløb, hvis du virkelig står og mangler pengene - det var jeg nødt til, da jeg gik fra knægtens far... De lavede en ca beregning, og så fik jeg pengene udbetalt på den måde... det skete faktisk utroligt hurtigt....
Børnebidrag er noget som man anbefaler at i klarer selv.. Altså at faren overfører fast 1193 kroner til dig om måneden som satsen er på... HVis i ikke kan få det op at køre, så skal du have fat i statsforvaltningen hurtigst muligt, da der er ventetid på afgørelse på sådanne sager
BOligindskud kan du også søge om ved kommunen - der er 7-14 dages ekspeditionstid på, og du søger så snart du har noget på hånden.. hvis det er privat, så er det enkeltydelse du skal søge.. (husk begge dele er lån)..
Hvis du akut står og mangler møbler, så kan du også prøve lykken ved enkeltydelser igen..
Derudover - så kan du i sin situation søge om legater fra div. fonde... Hvis du sender mig en PB, kan jeg sende en liste over nogle fonde.. der vil du da kunne få dækket en del af udgifterne.. Jeg vil også gerne hjælpe dig i gang med det, hvis du har brug for det...
Hold hovedet højt - når kaoset er overstået, så skal du nok komme til at "nyde" din nye tilværelse..

Anmeld