Stolt af mig selv!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

qp

Jeg er jo begyndt, at træne i forrige uge og det er bare så fedt for det er rigtig mange år siden jeg har trænet.

Tidligere har mit focus altid været vægttab og jeg har stillet alt for høje krav til mig selv hvorfor jeg i sidste ende har opgivet da jeg ikke har kunne leve op til mine egne forventninger.

Det der er anderledes nu er, at det ikke længere drejer sig om vægttab men mere opbygning af muskler, opstramning og kondi. Pt føler jeg slet ikke, at jeg kan blive træt af det - jeg er simpelthen så glad for at komme derned og det er såååh feeedt at være kommet i gang

Måtte liiiiiiiiiiige dele min glæde over mig selv med jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Dinna88

Når man i bund og grund er tilfreds med kroppen men mener at det kan blive bedre - så er det svært at blive træt af at være dernede! Jeg begyndte af samme grund som dig: at komme i bedre form, jeg ville gerne have muskler man kunne ane og generelt ville jeg bare gerne føle mig stærkere! Og ligesom dig er jeg stadig ikke blevet træt af det  

Jeg er så desværre stoppet i fitness fordi min træningsboddy hoppede fra, så nu står den på løbetræning kun. Så har droppet styrken - og misunder dig 

Men hvor er det dejligt at stadig er motiveret.

Anmeld

14. februar 2011

qp

Dinna88 skriver:

Når man i bund og grund er tilfreds med kroppen men mener at det kan blive bedre - så er det svært at blive træt af at være dernede! Jeg begyndte af samme grund som dig: at komme i bedre form, jeg ville gerne have muskler man kunne ane og generelt ville jeg bare gerne føle mig stærkere! Og ligesom dig er jeg stadig ikke blevet træt af det  

Jeg er så desværre stoppet i fitness fordi min træningsboddy hoppede fra, så nu står den på løbetræning kun. Så har droppet styrken - og misunder dig 

Men hvor er det dejligt at stadig er motiveret.

Ja det gør sgu en verden til forsken for motivationen (som jo er altafgørende) at man ikke skal træne for, at tabe sig men af andre årsager....

Jeg har ingen makker, synes det er såååh fedt at træne alene

Anmeld

14. februar 2011

Caroline86

hvor er du sej! Flot

Anmeld

14. februar 2011

qp

Caroline86 skriver:

hvor er du sej! Flot

Tak!!

Anmeld

14. februar 2011

Dinna88

qp skriver:

Ja det gør sgu en verden til forsken for motivationen (som jo er altafgørende) at man ikke skal træne for, at tabe sig men af andre årsager....

Jeg har ingen makker, synes det er såååh fedt at træne alene

Ja, og fremskridtene kommer bare så hurtigt! 

Det er jo perfekt for dig så. Jeg har det desværre ikke godt med at tage derned alene - meeen, lige nu har jeg bare ændret målsætning: at løbe 10 km  Det er godt nok anderledes fra styrken.

Anmeld

14. februar 2011

qp

Dinna88 skriver:

Ja, og fremskridtene kommer bare så hurtigt! 

Det er jo perfekt for dig så. Jeg har det desværre ikke godt med at tage derned alene - meeen, lige nu har jeg bare ændret målsætning: at løbe 10 km  Det er godt nok anderledes fra styrken.

Pyha 10 km? ... Jeg ville dø  haha...

Nå men held og lykke med projektet

Anmeld

14. februar 2011

Aves.

Dejligt...og det er jo netop motionen der giver velvære og energi...jeg synes dog begge dele er skønt...at motionere og samtidig få en pæn krop...og jeg er endelig igen kommet i gang med at løbe, så ved lige hvordan du har det..

Anmeld

14. februar 2011

qp

Eva. skriver:

Dejligt...og det er jo netop motionen der giver velvære og energi...jeg synes dog begge dele er skønt...at motionere og samtidig få en pæn krop...og jeg er endelig igen kommet i gang med at løbe, så ved lige hvordan du har det..

Netop og tillykke med det - sååh fedt

Anmeld

15. februar 2011

Dinna88

qp skriver:

Pyha 10 km? ... Jeg ville dø  haha...

Nå men held og lykke med projektet

Jep, jeg kommer også til at dø!! Tak! Og i lige måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.