Hej piger (og drenge)
Jeg sidder og overvejer om jeg skal søge et uopfordret job hos Bestseller i Brande... Er der nogen af jer der ved om arbejdsforholdene er ok der?
MEN
Jeg har jo et arbejde, jeg er som sådan også glad nok for det, jeg føler bare snart der skal ske en luftforandring, + der må da gerne komme lidt mere i lønposen. Jeg har siddet på samme stol i snart 7 år og føler ikke (åhh det er svært at forklare) jeg bliver hørt, hvis i ved havd jeg mener, min chef virker altid ligeglad og efter snart 7 år sammen med ham, kender jeg ham stadig ikke. Jeg har altid passet mit arbejde og kommer aldrig forsent, jeg ber ikke om noget og har aldrig ligget i hård lønforhandling, jeg har taget det de ville tilbyde uden kamp om mere (hvilket jeg fortryder nu, men det er der jo ikke at gøre ved) Jeg er super glad for mine kolleger de fleste af dem, og kommer rigtig godt ud af det med alle. Jeg vil da savne dem helt vildt.
HVIS
jeg søger og bliver tilbudt en stilling, så vil jeg få længere på arbejde end jeg har i dag og der vil gå total kludder i hente/bringe tiderne i dagplejen, hvilket jo er et monster minus.
what to do, what to do...
Anmeld