bebse vil ikke ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. februar 2011

rikke2299

hej de damer:9

jeg er nu gået 6 dage over tiden.... og veenter spændt på at der skal ske noget. Var til jm i dag som sagde at jeg kunne blive sat igang efter mandag....men er der nogen der har prøvet det ?? hun sagde også at der sagens kunne gå et par dage inden at de hormon piller man fik sat op begyndte at virke......

synes der laange udsigter til min bette mand kommer

knus rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2011

Missi

Puha har været helt det samme igennem som du har - gik helt til 41+6 før jeg fødte

Fik sat en homon pille op om mandagen, og allerede natten til tirsdag - kl 4 faktisk- begyndte mine veer med 6 min mellemrum - kl 11.20 kom jeg på fødegangen med 2 min's mellemrum og kl 12.15 fik jeg taget vandet og så kl 14.38 fødte jeg så hos mig virkede den pille så godt

Det er virkelig fustrene at gå over tid. og det blir kun værre dag for dag - men om ikke andet så kan du glæde dig til mandag hvor du efterhånden kan se en ende på det

kram

Anmeld

14. februar 2011

rikke2299

Missi skriver:

Puha har været helt det samme igennem som du har - gik helt til 41+6 før jeg fødte

Fik sat en homon pille op om mandagen, og allerede natten til tirsdag - kl 4 faktisk- begyndte mine veer med 6 min mellemrum - kl 11.20 kom jeg på fødegangen med 2 min's mellemrum og kl 12.15 fik jeg taget vandet og så kl 14.38 fødte jeg så hos mig virkede den pille så godt

Det er virkelig fustrene at gå over tid. og det blir kun værre dag for dag - men om ikke andet så kan du glæde dig til mandag hvor du efterhånden kan se en ende på det

kram

åh det var da rart at der er nogen der har prøvet det hi hi men hold nu op hvor er tiden laang isæt når man er helt klar til den lille mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.