Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Okay og orrrk nej, så er der da masser tid endnu.. smiler. Jeg selv er 24 (23 da jeg fik barn) og min kæreste fylder 24 også..Vi syntes også hellere vi bare vil vente med og få drømmebrylluppet og så begunstige hinanden nu..
Okay og orrrk nej, så er der da masser tid endnu.. smiler.
Jeg selv er 24 (23 da jeg fik barn) og min kæreste fylder 24 også..Vi syntes også hellere vi bare vil vente med og få drømmebrylluppet og så begunstige hinanden nu..
Ja det er nemlig det men nu må vi se hvad det bliver til smiler..der er altså også bare et eller andet ved at man venter til at man kan få det helt perfekte bryllup istedet for at gøre det over to gange tihi jeg har altid snakket om at blive viet på en eng eller sådan noget, i den stil.. men det er jo slet ikke sikkert at manden er med på den haha.. i hvert fald mange tak for dit svar.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja det er nemlig det men nu må vi se hvad det bliver til smiler..der er altså også bare et eller andet ved at man venter til at man kan få det helt perfekte bryllup istedet for at gøre det over to gange tihi jeg har altid snakket om at blive viet på en eng eller sådan noget, i den stil.. men det er jo slet ikke sikkert at manden er med på den haha.. i hvert fald mange tak for dit svar.
Ja man har jo haft drømme siden man var lille, griner..Har også tit overvejet et strandbryllup - men for dyyylan da man ska være heldig med vejret her i Dk tror jeg hvis det skal blive en god dag hehe.Men ja, syntes også/tror også.. dagen vil blive noget helt specielt hvis man venter til den dag hvor det hele er som man vil ha det.Uanset hvad i vælger så held og lykke Det ska jo nok blive en dejlig dag alligevel hvis i vælger rådhuset først, der er da ikk noget bedre end og bekræfte kærligheden to gange.. smiler
Lou87 skriver: Ja man har jo haft drømme siden man var lille, griner..Har også tit overvejet et strandbryllup - men for dyyylan da man ska være heldig med vejret her i Dk tror jeg hvis det skal blive en god dag hehe.Men ja, syntes også/tror også.. dagen vil blive noget helt specielt hvis man venter til den dag hvor det hele er som man vil ha det.Uanset hvad i vælger så held og lykke Det ska jo nok blive en dejlig dag alligevel hvis i vælger rådhuset først, der er da ikk noget bedre end og bekræfte kærligheden to gange.. smiler
det har du ret i og mange tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128